![]() |
Heb jij aanleg dement te worden?
Vergeet jij veel? :)
|
Ik vergeet altijd welke dag het is, hoe laat het is en wat links en rechts is.......
|
Ja enorm, zo erg dat ik binnenkort een afspraak bij de huisarts ga maken!
Iets wat je 5 minuten geleden tegen me gezegd hebt ben ik alweer vergeten. |
uh, wat is de vraag ook weer :confused:
|
wat is de vraag van dit topic ookalweer?
flauw Citaat:
|
wat vroeg je nou?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er werd eens tegen mij gezegd: 'als je hoofd niet vast zat zou je die ook vergeten'.
:o |
Citaat:
|
Ik vergeet vaak dingen. :o
maar volgens mij hoeft dat niet iets met dement zijn te maken hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
|
Citaat:
|
ja, vooral altijd mijn sleutels..die laat ik altijd overal liggen :S
|
Citaat:
|
Neen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vergeetachtigheid is niet hetzelfde als dementie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Valt mee.
|
ontzettend veel. Soms vergeet ik wat ik vijf minuten geleden nog gezegd heb. Ik ben een ramp met alles wat ik me moet herinneren. Ik moet alles gelijk opschrijven (afspraken) anders moet ik weer na gaan bellen. Ik ben ook n ramp met namen. Zelfs de naam henk was laatst nog te moeilijk om 2 dagen te onthouden :rolleyes:
|
Sommige dingen vergeet ik heel snel, formulieren die ik moet inleveren, een proefwerk dat ik moet leren, enzovoorts. Aan de andere kant weet ik dan wel weer bepaalde data en tijdstippen met niet vreselijk bijzondere gebeurtenissen van jaren geleden uit mijn hoofd.
|
Het hangt er helemaal van af hoe belangrijk ik iets vind,
hoeveel indruk het op me maakt/gemaakt heeft, en hoe goed het 'in mijn systeem' zit. Franse woordjes vergeet ik over het algemeen snel, in tegenstelling tot bepaalde gedichten, handelingen enz. :) |
Valt wel mee, alleen soms formulieren die ik voor school moet inleveren
|
Hangt eraf waar het over gaat. Als het me boeit vergeet ik het niet, als het me niet boeit soms wel :o
|
Ja, ontzettend veel. Ik ben net Dorey uit Finding Nemo.
|
Als ik iets nodig heb dan vergeet ik het en als ik het niet meer nodig heb dan herinner ik het me weer. :|
|
Ja, vooral mijn korte-termijn geheugen werkt niet zo goed. Soms onthou ik een situatie volledig. Soms totaal niet.
|
eeeeeeeeh......weeknie meer....
nee grapje... ik vergeet vaak als ik bv. naar de koelkast loop...wat ik wou pakken ofzow. gek he?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dit? Wie ben ik? Wie zijn jullie? En ik dan? Hoe heet ik? Wat is mijn naam?
|
zal best kunnen:(
m n opa had het ook en als m n vader het krijgt dan kan ik het ook weer krijgen. hoop niet dat ik het krijg maar je doet er niks aan.. |
Ik vergeet wel 'ns wat, ja.
|
Neuj.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb op m'n werk wel eens klusjes waarbij je zo'n 40 keer in het uur de datum op moet schrijven. Dan ben ik dus zo om minimaal 30 keer o'p m'n horloge te moeten kijken :bloos:
Maar verder ben ik op zich nog aardig attent, geloof ik :) |
Het ligt vooral aan de mate van thc-consumptie binnen een gegeven periode. Als ik een tijdlang niet blow, is mijn geheugen verschrikkelijk goed.
Henk Mul ! |
Nou nee :)
|
vast wel
|
Ja want mijn oma is zwaar dement
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |