![]() |
showurself.nl
Hoi hoi!
Sinds 10 dec. hebben ik en een paar vrienden een nieuwe jongeren site geopend! je kunt ermee jezelf presenteren voor vrienden, kennissen en onbekenden. Als je even een kijkje zou willen nemen, zouden we dat tof vinden! www.sxxxxelf.nl Groetjes Just |
Nou ja, het is beter dan cu2. Jammer alleen dat de doelgroep van cu2 veel groter is dan die van showurself en die site dus nooit groot zal worden.
|
Fijn dat je het meedeelt.
|
vet kut man ik snap er niets van haha
|
Citaat:
|
Ziet er leuk uit, zonder teveel poespas. Alleen t zal wel net zoiets als cu2 worden, wel jammer.
De tekentjes boven vind ik niet zo mooi (kies daar dan iets origineels voor) en de tekst die eronder verschijnt komt veeeel te langzaam. |
reclame :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal ik een glaasje warme melk halen? Zo te zien kun je niet zo goed tegen kritiek, kereltje. :) Nou mag dit topic wel dicht. |
Citaat:
kijk ook maar op uitleg we hebben geen reclame op profielen geen pop-ups geen spam wel een fotoboek,4 pagina´s,gastenboek persoonlijk support,forum en een control panel(zie je als je inlogt) Bij ilse.nl worden we op 17 december tip van de dag :) |
Citaat:
|
Donder op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uuuuh
het was de bedoeling dat dit over www.showurself.nl zoui gaan.. wat jullie ervan vinden inloggen ect.... |
En het is de bedoeling dat hier een slot op komt, want dit mag niet :)
|
hoezo zou dit op slot moeten :eek:
..... |
Citaat:
|
ik vertel alleen maar dat we een nieuwe site hebben.
niet dat je moet komen,dat je lid moet worden iets moet kopen ect..... |
Misschien zou je eens de spellingsfouten eruit moeten halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En áls dat al niet zo zou zijn, is het gewoon een stomme mededeling, en daar kunnen we ook niets mee. |
Citaat:
|
Citaat:
ja hoi mensen ik heb een nieuwe radio in mijn auto!!! :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: en ik ga volgende week een nieuwe versterer koopen dan kan ie vet hard |
Als je even een kijkje zou willen nemen, zouden
we dat tof vinden! ..dat is iets anders dan:kom nu naar onze site duzz jouw reactie vind ik erg overdreven |
Citaat:
noooooooooh... harde dis :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neej totaal niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
huilen?
|
Citaat:
neej word algemeen op chat enz.. gebruikt ..maar daar voel jij je tegoed voor |
einde
|
Flamen jongens.... flaméééééééééén!!! :cool:
|
jhg is lame.
|
Ja inderdaad... waarom verandert hij zijn nick niet gewoon in 'showurself.nl' ofzo :rolleyes:
|
Blah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verwarend hoor!!! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |