![]() |
Fighting fish
Hoe denken jullie over deze film?
http://www.fightingfish.nl/posterf.jpg Ik zelf heb er best hoge verwachtingen van, eindelijke een goede nederlandse actiefilm. Ik heb echt altijd verteld dat Nederland martial arts films moest maken, eindelijk lusietern ze naar mij :cool: :D |
Jouw films zijn vast beter ;) Een Martial Arts film zonder Chinees is nooit leuk. Films met Chuck Norris en Jean-Claude van Damme zijn ook nooit leuk.
|
wtf ?
chuck norris is god, man. :nono: |
Ik ben altijd sceptisch als het gaat om Nederlandse projecten, zeker als het een genre betreft waar we helemaal geen kaas van hebben gegeten, zoals Martial Arts. Maar toch heeft die hoofdrol speler mijn vertrouwen gewonnen, dankzij enkele interviews. Hij komt op mij over als een gepassioneerd artist en hij vertelde dat hij(of de choreograaf, dat weet ik niet meer)zijn klassiekers aardig kent. Ook heeft hij het beste van het beste uit andere films geanalyseerd en er een eigen draai aan gegeven. Klinkt goed.
|
Citaat:
|
Ik heb hem nog niet gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me wel een goede film
Ee hoofdrolspelers waren een keertje bij kevin masters starring tom rhodes. En hij leek me wel een slim persoontje. |
Citaat:
Je verwart hem met Bob Ross! Ontopic :(Anders wordt Kenjirro boos :p ) Ik heb er geen hoge verwachtingen van, maar ik wil em graag eerst zien voordat ik ga verkondigen dat het een butt film is. |
De TEASER staat op de offïciele website. Hij draait momenteel ook voor DE PASSIEVRUCHT in de bioscoop.
Voor FIGHTING FISH zal de korte thriller BUREN vertoond worden die Jamel Aattache na de opnamen van FIGHTING FISH heeft opgenomen. In BUREN speelt Esmee de la Bretoniere de hoofdrol. |
Citaat:
|
Ben net naar het matig tot slechte DE PASSIEVRUCHT geweest waar ik erg geleden heb onder de dramatisch slechte teaser van FIGHTING FISH. Beloofd weinig.
|
Lijkt me best wel een vette film.. eindelijk een goede nederlandse film!
|
hmm ben niet zo weg van japans-achtige vechtfilms...
|
Die gasten kunnen aardig knokken maar het lijkt mij totaaaal niks
|
Citaat:
twee van de vele manifestaties van god op aarde :rolleyes: :p |
lijkt me stomme film
|
hahah, ik ben figurant in die film :cool:
|
Citaat:
|
Citaat: