![]() |
De duivel speelt een spel
Langzaam sjokkend door mijn gedachten
Loopt hij het goede moment af te wachten Zoekt hij mensen uit die ik tot vrienden kies En zorgt er voor dat ik ze weer verlies Hij verteld ze mij te laten gaan, zodat hij toe kan slaan Met grote zware stappen door mijn gedachten gaan Daarbinnen al het positieve stelen En mij van alles bevelen Maar nee, ik pak dat mes niet weer Nee, ik luister nu niet meer Nee, ik doe niet wat hij wil En nee, ik ben niet stil Ik luister niet meer naar wat hij zegt Ik weet dat ik met de duivel vecht Maar ik doe niet langer wat jij of andere willen Hoe hard ze ook schelden of gillen Ik laat de wereld voor wat het is Ik denk niet dat ik iemand mis Ik ga mijn eigen wereld in Een nieuw begin |
soms een beetje op rijm geschreven heb ik het gevoel... tis een positief gedicht, iig met een positief einde... suc6 met je nieuwe begin...
|
is zeer makkelijk al je problemen te herleiden naar een duivelpersoon of het onbewuste. maargoed, daar gaat het hier niet om
de lengte is juist, de duur van zinnen ook. rijm ietwat geforceerd, en simpel kvin het niet mooi |
Citaat:
Ik vond het wel mooi. Al denk ik niet dat het satan is die in je hoofd rondspookt. G.O.D. De rijm klopt wel maar de zinsindeling en opbouw konden beter... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |