![]() |
En de kater komt later
Goeiemorgen..!
Kga om 11 uur naar amsterdam.. heb me gister weer lekker uitgeleefd in een discotheek waar dana was.. :) Kheb alleen nix van dana gehoord, ik stond in een andere zaal :o Xnap nie hoe ik aan dat sneetje in me hand kom :confused: maar goed, ik voel me heeeeerlijk op deze zondagochtend, jullie???? |
Vooral moe, duizelig en koud. En er komt weer eens keelpijn op. :|
|
Ik ben duf en heb nergens zin in. (moet gaan leren)
Heb van die lekkere huishangkleren aan, geen make up op en mn haren in n frot... Heeeerlijk. |
Citaat:
|
nee dat wil je niet :p
|
ehh wat is een frot??? :o
|
jup....de kater komt later....en duidelijk is het nu later....aaaaaaw!! joh dikke hoofdpijn hierow!!! :(
|
moet je op je nuchtere maag dadelijk maar eens een zure haring eten, helpt!!! (y)
Of wat je ook kunt doen is van te voren een pakje roomboter naar binnen werken, dan word de toekomstige alcohol wat geneutraliseerd. ( dit niet op nuchtere maag, want dan loopt het er van onder even hard uit als dat je het er van boven ingooit |
Hmm, zondagochtend is altijd hemels. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat je pas aan de alcohol mocht op je 16e :p
Maar goed, deze zondagochtend is een ramp aangezien ik 4 tentamens moet leren voor deze week en ik dus niet wakker wilde worden en het nu toch ben :o |
Citaat:
|
Ik werd later wakker dan ik verwachtte :|
|
Ik wil weer slapen :(
Ik ben nu misselijk van de drank en de kebab :bloos: |
Beetje duf, beetje zere keel, maar voor een zondagochtend gaat het best oke.
|
ik heb honger als een giraffe
|
Klote.
|
Citaat:
|
Enigzins misselijk.
Tja, volgende keer maar iets minder drinken dan. |
nog best redelijk, vorige week was ik echt een wrak :cool:
|
Beetje duf.
|
Citaat:
|
Ik hou zo van werkstukken maken op de zondagochtend/middag. :)
|
Helemaal goed, maar ik heb gisteren dan ook alleen maar water gedronken.
|
moe.
|
Citaat:
Vandaag voel ik me even brak als gisteren, gisteren na het uitgaan; moe, ik kon niet zo goed meer praten en kut :D |
moe, inspiratieloos...
|
Ik had nergens zin in, maar heb mezelf er toch toe weten te ztten mijn wiskunde te leren. :) Dat heb ik bijna 2 uur lang gedaan, met resultaat, ik snap opeens het hele hoofdstuk. :cool: :D
Overigens heb ik de hele zondagochtend achter de computer en in bed doorgebracht. :P |
Ik voel me nu wel een beetje gaar, maar heb beetje kort en slecht geslapen...:p
|
half dromerig en ik voel me gewoon ranzig, na een warme douche knap ik dan wel een beetje op.
|
Gisteravond beetje grieperig. Dus maar thuisgebleven. :/
|
Ik voel me vreselijk.
Het voelt alsof iemand met een hamer mn hoofd staat te bewerken, al de hele dag lang. En ik ben vreselijk moe maar in slaap vallen lukt maar niet. En mn lichaam voelt zwaar aan. En ik voel me zo duf, ziek en moe. |
Beetje moe van de training van vanmorgen, en duf van de kilo's huiswerk die ik heb gemaakt.
|
Opzich best goed, merk dat mijn lichaam echt niet aan katers doet. Heel fijn, alleen erg moe van weinig slaap en daardoor hoofdpijn, maar ach. Eigenlijk gaat het goed.
Vanavond nog maar eventjes lekker leren voor de toetsweek aankomende week. |
Ben best wel brak eigenlijk, maar dat komt niet door de drank. Was vannacht pas om half 6 thuis en heb toen bij mn vriend ''geslapen'' (je snapt t al) Maar t was wel gezellig!!!
|
Citaat:
|
Gewoon een héééél gezellig avondje wat je in de zoveel tijd weleens hebt met je vriend. Normaal ist gezellig nu NOG gezelliger:) En ja, we hebben OOK geslapen:P
|
Mwah... ik voelde me zoals elke zondag. Zaterdag wezen stappen dus best moe maar van de andere kant gaat het wel. Had het niet laat gemaakt, gemiddeld gezopen, dus gisteren voelde ik me vrij goed.
Was wel vrij saai in de stad maja dat heb je wel eens... |
Beetje duf, maar beter dan gisteren (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |