![]() |
wimper groei
Gisteravond was ik met een wimperkrultang mijn wimpers aan het krullen tot mijn broertje mijn kamer binnenkwam en de deur opensmijtte. Mijn spiegel zit op de deur, en uit schrik trok ik snel mijn hand weg. Toen ik naar de wimperkrultang keek zag ik dat daar heel veel wimpers aan zaten! Gewoon eruitgetrokken dus.
Nou is mijn vraag of jullie ongeveer weten hoe snel een wimper groeit. Want de ene helft van mijn oog heeft nu dus geen wimpers meer (wat ik echt erg voor schut vind). Alvast bedankt! |
Hmm, dat vraag ik me ook wel eens af, maar volgens mij heeeel erg langzaam, want toen ik nog klein was (jaar of 8), kreeg ik een bril ( :| ), en steeds als ik knipperde, bleven mijn wimpers tegen het glas plakken, dat deed best wel pijn... Maargoed, toen heb ik een stuk van mijn wimpers van mijn linkeroog afgeknipt :o :o :o , en nu zijn de wimpers van mijn linkeroog nog steeds korter dan die andere!!! (n)
|
Ik geloof dat je eens in de 6 weken al je wimpers vervangt.
Even geduld hebben dus. |
je kunt altijd nepwimpers kopen, niet van die idioot lange dingen natuurlijk maar gewone, die zie je niet zitten
|
Ik geloof dat babyolie ook goed is voor je wimpers.
|
misschien dat je iets kan proberen bijtewerken doormiddel van mascara?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |