![]() |
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain [wo 17dec, Canvas]
De dromerige Amélie Poulain woont in het hart van Parijs. Ze werkt als serveerster in een café, heeft een leuk appartement en leidt een geregeld leven. Het enige dat haar geluk verstoort, is dat ze een beetje eenzaam is. Op een dag ontdekt Amélie bij toeval in haar appartement een stokoude doos die gevuld is met schatten uit iemands jeugd. Ze besluit de doos in het geheim terug te bezorgen aan de rechthebbende eigenaar, een man op leeftijd. Niet alleen zijn leven verandert hierdoor voorgoed, ook haar leven neemt een drastische wending.
Ik ben van plan woensdag te gaan kijken omdat het me wel wat lijkt en ik 'm niet eerder heb gezien. Heb jij 'm al wel gezien? Wat vond je er van? Ga je woensdag weer kijken (terwijl je 'm al op video hebt of zo :p)? Woensdag 17 December van 21:00-23:05 op Canvas :) |
vriendin van me heeft 'm op DVD :) hijs leuk (y) wel een beetje vaag maar zeer leuk (y)
|
Ik heb hem al een keer gezien, maar ik ga hem nu zeker nog een keer kijken (en opnemen).
Ik vond het echt een leuke/mooie film. |
Ik ga 'm zeker kijken, na vergeefse pogingen 'm te huren bij de lokale VHS/DVD-boer.
|
verschrikkelijk.
|
Citaat:
|
De vorige keer dat ik em keek vond ik em afschuwelijk. Maar ik was moe. Ik ga nog een keertje kijken, misschien issie toch leuker dan is dacht :|
|
ik heb em op dvd, leuke film!
|
Ik vond het een zeer slechte film. Ik heb um met school bekeken voor CKV,HEt is zeker niet de moeite waard
|
Hij's fijn (y)
|
Geweldig leuke en mooie film. (y)
|
Hij is goed., mits je van het genre houdt.
|
Citaat:
|
Ik heb 'm al minstens 10 keer gezien.
En ik vind hem geweldig. En ik ben verliefd op Audrey Tatou. |
Ik heb hem op dvd. Lieve leuke mooie film :)
|
Citaat:
|
Erg leuke film, helaas kan ik niet kijken :(
|
G-e-w-č-l-d-i-g
|
(y) (y)
|
eindelijk :)
ik ben al heeeeel erg lang van plan om hem te gaan zien, dus ik ga hem zeker kijken woensdag! (y) ik ben heel erg benieuwd, ik denk wel dat ik m heel leuk ga vinden :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Geweldige film, al meerdere keren gezien, heb m thuis op video.
Love Audrey Tautou. |
geweldig.. hoe moeilijk zij kan doen en hoe logisch het toch allemaal is eigenlijk :D
bedankt voor de tip (ik kijk nooit verder dan V8 in de gids) |
Citaat:
|
oow, wat een rotfilm zeg! oooh, wat een drama. t zal wel franse humor zijn, denk ik. *mn zus vond um ge-wel-dig.*
misschien moet ik em kijken met veel drank op;) |
|
über film, vraiment :p
|
Citaat:
[SIZE=0.5]Ik wil dan ook wel weten waarom ze deze film zo verschrikkelijk vinden maar goed.[/SIZE] Ik ga toch wel kijken. |
Voorspelbare onvoorspelbaarheid, vermakelijk maar niet zo leuk dat ik hem weer ga kijken.
|
khad er nog nooit van gehoord tot mijn vriend een keer zei dat ik die film eens moest gaan kijken. het is er nog nooit van gekomen... dus misschien ga ik woensdag wel kijken.
|
Hij komt op tv?!?!?!! Hahh! Opnemen! Opnemen!
|
Ik heb 'm op video, maar aangezien mn moeder zo vriendelijk is geweest 'm uit te lenen ga ik 'm misschien wel (weer) kijken. :) Ik word er zo vrolijk van. :bloos:
|
nou ik heb hem half gezien.. vond em wel leuk, maar om 10 uur werd ik zo moe dat ik gewoon naar bed moest. Ik huur hem daarom wel een keertje.
|
'k heb vandaag een gedeelte gezien op school (frans).. en tis best een leuke film, maar je moet dr idd echt van houden.
Er zitten rare stukjes in, het ene moment is iets heel snel, daarna weer heel langzaam. |
Ik heb t begin gemist want ik dacht dattie vandaag op tv kwam :(
Maar ik vond t een erg leuke film. Tis ook op een mooie en interessante manier gefilmd... Ja, hijs fijn (y) |
Ik had hem al gezien in de bios, maar ik heb hem nog een keer gekeken. En hij blijft leuk. echt grappig vind ik hem.
|
kheb m opgenomen gister, dus ik ga m vanmiddag kijken :)
|
Grrr, nu ben ik t vergeten op te nemen. :D :o Maar ik ga 'm binnenkort dan maar huren of zo. :)
|
Heb 'em al op DVD (Y)
|
Mooie film (y). Bijzonder gefilmd, een leuke cast, humor en erg dromerig. En de tuinkabouter blijft koel :cool:
|
Heel mooie film (y)
maar je moet ervoor in de stemming zijn; het is niet zo'n film om op een marathon te kijken net na iets als Terminator 3 ofzo :p |
Te belachelijk voor woorden maar daardoor wel hilarisch en echt een aanrader :) (y)
|
Kut ik wou em vandaag zien maar ik had het verkeerde opgenomen :mad:
|
Beste Franse film in jaren, je word er gewoon heel erg gelukkig van.... soort drugs dus.....
|
Voor de mensen die hem gemist hebben de vorige keer,
of die hem niet op genomen hebben en het wel wilden, of voor de mensen die hem gewoon nog een keer willen zien: 22:15-00:10: Le fabuleux destin d'Amélie Poulain op ARD |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |