![]() |
Enerverende kruiden gezocht.
Geen ephedrine, dat vind ik niet al te prettig werken. De komende tijd wil ik namelijk meer wakker blijven dan normaal, daar ik van bioritme ga wisselen. Klinkt vaag, is vager. 'k Wil namelijk overstappen op een nieuw, efficient bioritme, in het het begin kost het veel moeite om wakker te blijven.
Nu kan ik zelf al killer energize-drankjes maken, met guerana, maar eigenlijk wil ik toch wat anders. iets als ephedrine, maar dan zonder het trillerige gevoel, als het even kan. Als je energie-gevende kruiden weet, post dat hier dan, ik wil weten welke er allemaal zijn, om er vervolgens mee te stunten, koken en klieren. :) |
hehe gaaf
ken er verder geen kruiden voor maar hehe kben wel benieuwd of het je gaat lukken |
Citaat:
|
Ik ben er al even mee begonnen, als jullie willen weten hoe brak ik nu ben, ik heb er een online-log van, als je wil.
|
:D ik wil wel
|
Citaat:
ja ik ben er wel in geinteresseerd |
ephedrine - zeedruif dus, dat is het kruid waar het uit komt
Kolanoot = wakker in je hoofd guarana = lichamelijke energie ginseng = mentale kracht siberische ginseng = fysieke kracht spirulina - word wel eens gebruikt door sporters |
hoe kun je op die manier een normaal leven hebben????
|
opzich moet het wel kunnen
12 uur ff 20 minuutjes slapen en dan 8 uur dan kun je om half 9 ook gewoon weg en dan 12 uur in je middagpauze ff 20 minuutjes en sja alleen die om 4 uur dan weer wordt ff lastig maja en daarna weer gewoon om 8 uur s avonds 20 minuutjes volgens mij is het best goed met je normale leven te combineren hehe als je het lukt/kan volhouden enz |
klinkt heel interessant, allleen; als je uitgaat, ben je meer dan 4 uur weg, ga je dan slapen in de discotheek? :D
|
tijdelijke logs: http://www.livejournal.com/~piloff/
@sjek: fenks man, hier kom ik verder mee. De meeste kruiden kende ik al, dus ik wacht nog steeds op ruige, hipmakende kruiden. Hoe ik hiermee kan leven: p school maf ik in m'n grote pauze, die duurt een half uur in het totaal, dus dat komt heerlijk goed uit. M'n slaaptijden zijn trouwens: 00.00 - 00.20 04.00 - 04.20 08.00 - 08.20 12.00 - 12.20 16.00 - 16.20 20.00 - 20.20 Best puik. Geen normaal leven mogelijk? Niemand van m'n vrienden kijkt mij meer vreemd aan als ik hen pokeen vraag of het wat zachter kan. :) Als ik uit ben? Gut, kweenie. dit is de begintijd van m'n ritme, en nu zit ik zo tegen de slaaptijden aan wel behoorlijk brak voor me uit te staren, omdat ik er nog niet aan gewend ben. Uitgaan zit er sowieso even niet in voor me. :o Kweenie. Het kwam er niet echt van, de laatste tijd. Juist omdat ik met dit nieuwe ritme ben begonnen, heb ik wat minder tijd voor vrienden enzo. De truc is namelijk, om in het begin van het ritme een nieuwe bezigheid te hebben waar je uren mee bezig kan zijn., voor mij is dat redelijk het optimaliseren van mn OS, dus daar ben ik te vaak mee bezig. Dan zeg ik eerder nee tegen 't uitgaan. :o maar das maar tijdelijk. Afgelopen vrijdag sliep ik twintig minuten in de bieb, met m'n hoofd op het schoot van het vriendje. dat werkte. :) |
ik vind het maar vreemd....
|
Citaat:
het westers slaapritme is ook niet echt gezond |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
'k ben best wel achttien. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar als je oppeppende middelen gebruikt kun je niet meer slapen...
|
Citaat:
|
Citaat:
alhoewel, ik na goed drinken ook altijd wel slaap... maar om nou elke dag dan weer over de schreef te gaan? moe....(ik heb nl net geslapen) |
Citaat:
Citaat:
van slapen word je moe :confused: |
Citaat:
ik kan niet eens mediteren :s wil ik wel eigenlijk :cool: |
Citaat:
maaruh ik zou dat ritme niet kunnen. Ik bedoel als je maar 20 minuten mag slapen...ik doe er meestal wel een uur over voordat ik in slaap val. |
He, wat leuk, mijn vriend heeft ook een paar weken een poging gewaagd maar het lukte hem niet.
Ik heb je even toegevoegd op livejournal, is dat ok? Ik ben wel benieuwd naar je logs namelijk. |
vlooienband (hoe heette ze ook weer irl?) heeft het een tijdje gedaan toch?
|
hehe katja irl toch?
|
Citaat:
euh..... :confused: :bloos: |
Citaat:
maar ik slaap vaak maar een uur of 5. ook wel eens 8 uur, als ik uitgeweest ben bijvoorbeeld. Ik slaap bijna nooit langer dan 9 uur. |
Citaat:
|
alleen de eerste dag na een werkweek slaap ik gigantisch hard uit....
of als ik iets op heb waardoor ik té lang wakker ben gebleven |
dat is heel erg wicked maar niets voor mij, ik hou van slapen :)
en ik trek dat nooit man |
Citaat:
|
Op dag drie is het mediteren ontzettend gemakkelijk. Het gaat dan echt.. geweldig. Vooral ik, met doorgaans al levendige fantasien, zit na afloop met zo'n ongelofelijke grijns op mijn gezicht van... wow.
Net overigens heb ik mn' deelslaapje eerder gehouden. Buikpijn, dus ik had zoiets van... 'nah, geef dat lichaam een eerdere rust' Kat doet het ook, maar post onder de account piloff. :p Hm, dat houdt best wel in dat ik het ben. :o Het vriendje doet het ook., hij is nogal gaaf. Ik zal een s vragen of hij ergens een log gaat houden. Daar heeft hij, al zeg ik het zelf, best wel tijd. voor. |
restecp.
|
Citaat:
|
Solozeilers die bijv. de oceaan oversteken slapen vaak steeds max. 5 minuutjes, omdat ze uit moeten blijven kijken. En dat dan 3 weken achter elkaar. Is op zich best vermoeiend, en niet écht een goed ritme :) Maar dat kan dus ook.
|
UP!
'k Heb die kruiden nodig... :o :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik droom juist meer dan eerst. Mijn dromen zijn heftiger, omdat ik meteen naar de REM-slaap ga. De overige slaapdelen sla ik gewoon hartstikke goed over. Ik slaap alleen maar de REM-slaap, de rest van de slaapjes niet. Zo. :o |
Citaat:
ik wist niet dat je dan direct in de REM slaap kunt gaan. weer iets dat ik bijweet. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
en... btw... ga ze dan kopen ;) |
Damn.. 'I find that shit fascinating' (True romance)..
Morgen meer (y) |
^ je post slaat als kut op dirk, maar omdat je vandaag 18 geworden bent, zullen we dit maar zien als de afsluiting van de puberteit ;)
gefeliciflapstaart EN NU ONTOPIC!!!! :p |
Offtopic: daar zijn die rode cijfers dus voor
|
Citaat:
ik wil meer kruiden weten dan bovenstaande! :p |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ik de feiten/ervaringen gezien heb geloof ik erin. Ik ga het ook doen :). mijn onderbouwing is nogal een lap tekst geworden, en het zou off-topic zijn :(. Wat het on-topic gebeuren betreft.. Cafeine, guarana en kolanoot (kolanine is trouwens wel sterker dan cafeine of guarana, dus opzich een aanrader) mogen bekent zijn. Verder zou ik gingseng (weerstand/denkvermogen/uithoudingsvermogen), ginkgo biloba (alertheid/bloedvaten hersenen/bevorderen overdracht hersensignalen) en waternavel (zenuwen hersenen/bevorderen hersenfuncties en mentale weerstand) willen noemen. Dan zijn er nog onnoemelijk veel "smart nutrients" en zogenaamde intelligentieverhogende (bv; hydergine/difantoine) stofjes en nog meer shit waar ik de zin en onzin nog van moet uitzoeken.. Later meer ;) |
En wat als je schema er nu eens zo zou uitzien?
6h --) 15h 's nachts niet slapen 7h --) 16h 's nachts niet slapen 's morgens niet slapen 's avonds ('s nachts) wel slapen: 1 h --à 12h30 hele dag wakker en dan 's nachts weer niet slapen... Dus --) kijk nu naar beneden ;) 9h slaap overdag + niet slapen 's nachts + 9h slapen overdag + niet slapen 's nachts + dit keer 's OCHTENDS OOK NIET!! + 's avonds dan weer wel + de volgende nacht weer niet slapen... Je spaart ook wat uurtjes uit....en zal waarschijnlijk minder moe zijn! ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |