![]() |
nog niet ongesteld.. (ja, srry mensen het is al het zoveelste topic )
IK ben nu ongeveer een week overtijd.. naja, op zich niet zo erg, maar het komt me zo kut uit.. :(
Zaterdag ga k namelijk op vakantie en moet ik 9 uur in het vliegtuig zitten en k heb dan gewoon geen zin om ongesteld te zijn maar jah :( IK heb wel last van me rug, en ook wel buikpijn dus ik dacht dat ik dan nu wel ongesteld zou worden.. maar de rugpijn en buikpijn nemen steeds weer af.. maar ik word niet ongesteld :( Nu ben k wel weer aardig rustig maar vorige week ging heel slecht.. heb onwijs lopen stressen(donderdag de hele dag lopen janken :o ).. en ben half ingestort.. Ook heb ik teveel pijnstillers genomen toen,(ik had nergens pijn,lichamelijk) kan dit dr misschien mee te maken hebben? |
Dat het stressen ermee te maken kan hebben weet ik wel zeker,
(maar hoeft niet per se natuurlijk) over de invloed van pijnstillers ed hierop weet ik verder niks... |
ben je normaal wel regelmatig?
ik teminste wel, en je weet dat ik al 3 maanden overtijd ben. (ik wist niet dat je op vakantie ging, dus meis dat is toch ook leuk, ff ertussen uit) xx |
ja, ik was wel regelmatig ongesteld. oke soms wat later.. maar dan voelde ik het goed aankomen.. Nu voel k dat steeds wel maar het blijft weg..
|
ff offtopic : waarom nam je zoveel pijnstillers..
|
Citaat:
|
Citaat:
je zegt ; 'ik had nergens pijn,lichamelijk' pijnstillers helpen niet bij geestelijke pijn.. maar k heb wel een klein ideetje waarom je ze nam... :) |
Citaat:
Maar ontopic: Ik zou in iedergeval de bijsluiter van de medicijnen eens lezen. En als je je niet lekker/gestressed voelt dan is het niet zo vreemd dat je niet/later ongesteld wordt. |
Pijnstillers kunnen het wel beïnvloeden, heb ik altijd begrepen. Dus misschien heeft dat er toch iets mee te maken. En stress ook.
|
Citaat:
(begin nu weer pijn in me rug te krijgen hoop dat het doorzet..) het waren best veel pijnstillers in een paar dagen tijd.. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Meer pakken dan de huisarts je voorschrijft (of in de bijsluiter staat) kan vanalles doen. |
Citaat:
een paar dagen achter elkaar? een of twee dagen dr tussen en dan weer.. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en vanochtend werd ik ongesteld :):)
Ik was dr echt blij mee:s Die blijdschap is nu alleen weg.. omdat ik echt verga van de pijn.. ik heb het idee dat het erger is dan normaal.. kan dat ook door die pijnstillers komen? |
Tsja, *blij voor je dat je ongesteld bent, niet blij voor je dat je nu zo'n pijn hebt:(*, het zal misschien wel kunnen dat je lichaam nog steeds 'van slag' was door die pijnstillers. En dat je daardoor (veel) meer last hebt van je ongesteldheid dan gebruikelijk.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |