![]() |
Heel gele vingers.
Net toen ik wakker werd heb ik opeens heel erg last gekregen van gele vingers. Heb wel veel gerookt vannacht, maar niet meer dan anders ofzo. Toen ik thuiskwam van het uitgaan was er nog niets aan de hand, nog helemaal niet geel oid, maar nu is het echt te geel, zie het ook nog niet echt minder worden. (n)
Zijn het echt rookvingers of niet? Ik moest zelf aan pfeiffer denken, maar dat kan het niet zijn want dat heb ik al gehad. En wat kan ik er tegen doen, iemand tips? |
Denk wel dat het door het roken komt. Ik weet het niet zeker hoor, ik weet ook niet wat je eraan kan doen.
|
Je moet wat minder gaan punniken ;)
|
Denk dat het van het roken komt, ik had daar vroeger ook wel eens last van volgens mij gumde ik het toen weg. Je kan ook ff je vingers in water met een beetje chloor stoppen.
|
ja, roken dacht ik zelf ook.. maar hoe moet ik me dat gummen precies voorstellen auntie m? :confused: heb het al wel geprobeerd maar helpt niets heur
|
Gewoon met een gummetje, ik kreeg daar toen iig wel m'n nagels mee schoon.
|
citroen op je handen doen
|
Mijn oma heeft dat ook heel erg...van het roken idd...die doet ook haar handen soms in het één of het ander (zal ook wel iets van chloor of citroen zijn...misschien dat soda ook wel werkt, maar dat weet ik niet, ik heb er geen ervaring mee).
Dat je van Pfeiffer gele vingers krijgt heb ik nog nooit gehoord. |
Citaat:
Maar bij jou komt het vast door het roken. Als je Pfeiffer hebt heb je wel meer dan gele vingers. Stop gewoon met roken zou ik zeggen, dat is veel zoizo gezonder. |
Citaat:
|
nouja de gele vingers zijn nu al iets minder geworden, maar het is nog niet helemaal weg en ben er wel een beetje ongerust over. (n)
ik probeer dat citroen wel eventjes dan maar, dankjewel. :) |
Als je niet helemaal gerust bent: gewoon even langs de dokter (y)
|
Preventie is beter dan repressie.
STOP gewoon met roken. |
Citaat:
ontopic: Ik heb hier ook wel eens last van maar dat gaat gewoon vanzelf weg hoor :) |
Dat is het dichtslibben van de bloedaderen door aderverkalking veroorzaakt door roken.
Citaat:
|
Stoppen met roken is natuurlijk de beste oplossing,
Maar als je dat niet wil; week je vingers even in citroensap en gebruik in het vervolg zo'n cigarettenkokertje om door te roken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik heb die citroenen geprobeerd maar het hielp niets hoor bij mij.. maar het is nu gelukkig zo goed als weg:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |