![]() |
The White Stripes?
Kent IEMAND ze? Ik heb aan iedereen gevraagt of IEMAND ze kent.. maar helaas.. Ik wil gewoon weten wie ze kent en wat ze het beste nummer vinden. Voor mij is dat : why can't you be nicer to me :cool:
|
Nooit van gehoord :confused: Is het 1 of ander zij-project van een bekender persoon dan?
|
Citaat:
|
Maar wie houdt wie nu voor de gek? (y)
|
the white stripes?? nog nooit van gehoord. heb je download tips??
|
Citaat:
|
Zijn dat niet die homo's?
Een indiaan, een agent, een bouwvakker etc. Toch? |
Citaat:
The White Stripes zijn vet, ik heb ze nog live gezien in Paradiso. Mijn favo nummers: Broken Bricks, Cannon, Why can't you be nicer to me, Offend in every way, I think I smell a rat, Fell in love with a girl, Expecting, This protector, Jolene, Seven nation army, I don't know what to do with myself, The air near my fingers. (y) |
um. ik dacht dat the white stripes superbekend waren :confused:
ach.. ik vind het wel geinig soms, maar sommige nrs zijn gewoon echt te eentonig :s |
Als je eenmaal het nummer Seven Nation Army (oid) hebt gehoord dan blijf je het horen.
|
k-u-t band
|
Het deuntje wat je weleens hoort in The Trip, of van de 3FM reclame, is Seven Nation Army van White Stripes. Vind het wel een leuk bandje.
|
Kvin ze koel (y)
The hardest button to button en seven nation army zijn de bekendste nummers, maar kvind eigenlijk de hele cd wel goed. Voor mensen die naar The Trip keken op MTV: Die begintune komt uit Seven Nation Army... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hell ja dit bewijst weer eens de intelligentie van de gemiddelde scholieren.com forumbezoeker
|
Ik vind ze wel erg goed(y)
Seven Nation Army niet, die heb ik veel te vaak gehoord |
Citaat:
|
wil jij mij voor de gek houden ?
jij kopieert :) zie Belgo |
Citaat:
|
leuke band, alleen het laatste album vind ik niet zo. maar nummers als broken bricks, you're pretty good looking, en veel nummers van white blood cells zijn erg prettig om te horen.
|
The Hardest Button To Button is (y)
|
lekkere muziek, geweldige gitaar
|
ja leuk
kuttopic |
white stripes..
tsja, wat moet je daar nou over zeggen :) |
Citaat:
|
sommige nummers zijn wel leuk, over het algemeen vind ik het een matige band.
|
ik vind ze tof
niet alles, maar wel veel. |
ii vind ze wel oke, zou ze gaan zien in Philadelphia, maar toen brak JAck zn duim en ging het niet door......
maar het is iets te hyperig voor mij om me er echt in te verdiepen |
Citaat:
nee, twee. :rolleyes: :rolleyes: en eigenlijk zijn dat er dus drie. |
ik denk dat veel mensen ze kennen maar IEMAND niet
white stripes zijn wel okee, er was een tijd dat ik hard geilde op jack white. heb ze nog gezien in tivoli 2 jaar geleden, was tof. toen waren ze wel bekend maar iets minder dan nu. |
Ze hebben 2 leuke nummers, de ret is echt niks..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen dat maakt het voor mij minder interessant om me erin te verdiepen want het wordt je te pas en te onpas in de maag gesplits en er zitten een allerlei commerciele belangen achter. ook is het gewoon niet mn meest favo band |
Op het album white blood cells staan wel wat aardige nummers, vind de rest nogal bagger :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niks aan
|
Citaat:
|
Seven nation army !!!!
|
hip in de negatieve zin
|
simpele muziek en een lelijke man, ja enig <3
|
Citaat:
|
The White Stripes.. ja, vind het een gave band, aparte eigen geluid..gewoon goed :)
Seven Nation Army You're pretty good looking Hotel Yorba :D ...Bijvoorbeeld :) |
ja whatever blabla, lekker leeg, als een droge boterham,
tis gewoon kut, okay? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |