![]() |
Oude spellen die rijp zijn voor een vervolg.
Ik bedacht me net opeens dat d'r maar eens een vervolg moest komen op het aloude ROTT (rise of the triad). Gewoon, was een gave shooter die iets aparts uitstraalde.
En Day Of The Tentacle natuurlijk. En een echte Stunts. D'r is geloof ik wel een spel in de maak wat d'r wat van weg heeft, maar ik wil gewoon een strakke remake van Stunts. Geweldige graphics, geen realisme ;), vette banen, alle mogelijkheid om zelf de meest absurde banen te bouwen. Etc. En multiplayer natuurlijk. Nog meer games die echte een vervolg moeten krijgen? |
Commander Keen!!!!
Kweet alleen nog dat ik het toen erg vet vond (kan em nu ff nie voor de geest halen) |
Sam & Max Hit The Road
Syndicate Tyrian En ik zou hier OMF neerzetten, maar die krijgt binnenkort al een vervolg :). |
Syndicate
|
Even kijken...
Day of the Tentacle Stunts Colonization Commander Keen Een fatsoenlijke nieuwe C&C RTS Meer zodra ik meer heb bedacht :) |
Colonization idd. Hoe veel heb ik dát vroeger gespeeld zeg.
|
Amsterdoom, maar dan ontwikkeld door ID of Valvé ofzo met graphics van Doom III / Half Life 2 niveau :evil:
Duke Nukem 3D :cool: Road Rash (y) |
Fallout (*snif* :()
Diablo :o Where in ... is Carmen Sandiego? Ultimate Soccer Manager Dink Smallwood :D |
Crystal Cave
Dat Ducktales spelletje waarbij je meer geld dan Govert moest zien te verdienen Commander Keen inderdaad :) Een echt vervolg op wolfenstein3D of Spear of Destiny Leisure suit Larry(had gehoord dat er iets met hem stond aan te komen?) Streets of rage Streetracer ;) Clayfighter :P Star Ocean(komt 3 deel nog of hoe zit dat? >_<) |
theme hospital (Y)
supaplex volfied |
StarCraft (toch al aardig oud :o)
Stunts inderdaad Syndicate en nog een klassieker: Abuse |
Starcraft indeed
|
Citaat:
|
Dungeon Keeper
|
stunts (racegame op floppy waarbij je je eigen banen kon bouwen)
|
Citaat:
kent iemand het spel Ignition? lijkt me wel vet als ze daar een hyper 3d versie van maken |
Mag ook wel een vervolg op Rollcage komen. Was een geweldige Wipe-out beater
|
euh er is toch al een deel 2 van uit?
|
Phantasmagoria
|
Citaat:
|
Outlaws (y)
|
Stunts idd. Weet nog dat ik dat vroeger heel leuk vond. Starlancer vond ik helemaal geweldig toen ik het speelde, maar daar is nu toch freelancer als vervolg op gekomen? En Knights and Merchants, en dan niet zo'n halve uitbreiding als The peasants rebellion, maar een echt vervolg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eeuhm, Commander keen (altijd humor) Outlaws, vette cowboy shooter. Stunts Duke Nukem Falcon 3.0 pod raptor Jazz JackRabbit (ofzo) Whacky Wheels |
Commander Keen zeker weten(Y):D
jaren geleden da'k dat speelde, maar echt verslavend toen :D en dungeon keeper mag ook wel weer us nieuwe van uit.. en King's Quest :P |
Warhammer: Dark Omen: nog steeds het beste strategiespel aller tijden. Als iemand weet hoe je het aan de praat krijgt onder windows XP, ik zal je heel erg dankbaar zijn.
Stunts/colonisation idd: lijkt me duidelijk.... Pirates!: dat dit nog niet genoemd is :| Geniaal spel. Lords of the Realm II: zeer goed middeleeuws oorlogsspel. Kastelen innemen is nog nooit zo gaaf geweest.... Medieval: total war lijkt er wel erg op, nou ik erover nadenk. De potten met pek waren te stoer :cool: TIE fighter: De beste spacesim ooit. X-wing vs. TIE fighter was ook leuk, maar nu alweer erg oud... Mag ook wel weer een nieuwe versie van komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Indeed |
Citaat:
Oh er mag btw ook wel weer een little big adventure komen (y). En Magic Carpet zou nu ook wel bruut zijn. |
Citaat:
al die katapults en zo maken tijdens een siege:P btw Lords of the Realms 3 komt uit .. of is al uit ? :bloos: |
enneuh starcraft!!!!!!!!!!
|
Ik vind dat stunts echt eens vernieuwd moet worden..
Dan moet het niet zoon suffe race worden maar echt iets waar je mee gaat stunten. Iets waar je over brugen heen moet springen met je golf 4 ofzo :) |
Colonization.
Monkey Island. Dune 2. Maarre, wat is er mis met oude spellen spelen? Emulators in overvloed. Sommigen zijn tegenwoordig open source. En bijv voor Doom(2) heb je ook TCP/IP implementaties waardoor je online kunt spelen (kan op zich ook via een VPN, maar ja ...). |
ik w8 ook op MI5/6/7/8/9 :D beste spellen ooit.
|
Theme Hospital :bloos:
|
Citaat:
Emperor: Battle for Dune? |
DuckHunt :D
|
Theme Hospital en Monkey Island idd. Ignition zou ook wel leuk zijn, maar geen must wat mij betreft. Voor de Dungeon Keeper-fans: check Evil Genius.
|
TIM
The Incredible Machine. Ik speelde het net op de laptop van mn zus, wat een geweldig spel zeg :D |
Citaat:
En eentje die ik op de Amiga altijd speelde: Defender of the Crown (y) |
Citaat:
Was erg goed spel waar je goede tijd zoet mee kon zijn. Och, hoe kan ik deze nu vergeten!! :confused: Jullie moeten je ook allemaal schamen dat je deze niet genoemd hebt! :mad: Alley Cat |
Citaat:
|
verkeersrally van de commodore 64 (y)
wat een spel --------- |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan wil ik ook een remake van Digger :cool: |
Vikings! Kan 'm nu niet meer spelen want ik heb een te "hoge" windowsversie en geen gameboyadvanced :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af of deel 2 leuk is daarvan :) Ik heb hem wel als snes rom, maar eigelijk nog niet gespeeld. Twas wel een schitterend spel. *Alle levels deel 1 uitgespeeld heeft* Einde is leeeeuuuuukkk. Nordic Headbangers rule! (y) :D Oehw, Lemmings denk ik opeens aan. En dan niet crappy 3-D, maar gewoon weer retro 2-D :) James Pond was ook leuk :) EDIT: Doh >_< vergeet ik Battle Chess. Ik kan voor geen meter schaken, maar de animaties waren humor :) |
Citaat:
Dat spel vond ik toen heel erg eng |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |