![]() |
photoshop tekening
Ik weet dat photoshop geen programma is om mee te tekenen, maar ik vind het weer wat anders dan foto's bewerken.
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=564907 Ik begon met het hoofd en dat ging wel goed, maar het lichaam was helemaal mislukt. Toen kwam ik een velletje tegen met een plaatje van Evanescence tegen en ging ik maar dat grietje natekenen. |
is okee :)
hoe doe je zoiets |
met het penseeltje, gummetje en lasso
|
lekker wijf :)
|
leuke hippe meid
|
zeer mooi gedaan, vooral de ogen :)
|
Dang...Coole shit...Shiiiiiiiiiiiiiit...
|
Mooi gedaan! Ik vind alleen het haar een beetje vreemd. Ik heb het dan over de stukken onder de kin. De ogen zijn idd erg goed gelukt!
|
ik zag meteen dat t Amy was :D
hij lijkt goed, ik vind m wel leuk :) |
OK dan RESPECT ik heb sinds kort photoshop maar ben NOG LAAAAAAAAAANG niet zover echt heeeeeeel goed (y)
|
Errug goed! Lekker eenvoudig en daar houd Nijpjes wel van (Y)
|
Citaat:
en niemand die antwoord geeft |
De ogen, neus, mond, wat haren en het t-shirt heb ik met het penseeltje gedaan. Het hoofd en het haar met het lasso'tje. Het gummetje heb ik gebruikt om iets transparanter te maken.
De meeste dingen heb ik een aparte laag gegeven. Als dan iets mislukt, kan ik gewoon die laag weggooien. |
hele mooie oogjes en mond :)
|
Photoshop kan je best in tekenen hoor :)
Tis leuk, maar het heeft net die finishing touch nodig. Maar zekers niet slecht. |
Geinig (y)
|
psp is trouwens paint shop pro
|
Citaat:
Ik wilde pas verder gaan als ik m'n wacom heb. |
Citaat:
maar goed ziet er wel grappig uit... |
Moet je niet bij mij wezen. Die titel is veranderd. Er stond eigenlijk photoshop tekening. ;)
|
De ogen zijn echt mooi,net levend,verder vind ik de onderkant van je armen leuk. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |