![]() |
Van Raaij geeft af op NOS
''In een uitgebreid interview met het NRC waarin hij onder andere ingaat op de toekomst van PSV, de organisatie, Fons Spooren en Guus Hiddink, haalde PSV voorzitter fel uit naar de NOS. "Als wij worden uitgeschakeld, hebben we het volgens de NOS domweg niet gehaald. Maar als Ajax wordt uitgeschakeld zoeken ze naar honderd excuses. Ik heb niks tegen Ajax, wel tegen de NOS. De relatie met Ajax is top. Bij de NOS heerst een Ajax-cultuur die niks met objectieve journalistiek te maken heeft. Helemaal nul. Het is de toon en datgene wat ze uitstralen. Nee, ik ben niet rancuneus. Supporters van ons zeggen dat 'gelukkig ligt Ajax eruit'. Dat komt door de journalisten, weet ik echt zeker, niet door Ajax, maar door de wijze waarop de NOS verslag geeft."
Kan 'k 'm geen ongelijk in geven..wat jullie? |
studio neus hang idd wel wat meer naar de ajax kant toe, maar dat wisten we al lang. Wordt vanaaf lache, kijken wat hugo borst erop te zeggen heeft (hij is geloof ik ook een ajacied).
|
Werd wel eens tijd dat iemand die belangrijk is voor het Nederlandsevoetbal zoiets zegt.
Geef hem ook totaal geen ongelijk en hoop dat de NOS er ook eens iets mee doet. |
Hugo Borst is voor Sparta maar dat terzijde.
SS is in mijn mening idd pro-ajax. goed dat van Raaij er wat van durft te zeggen. |
Citaat:
|
Raar dat iedereen SS zo pro-Ajax vind... Ik heb anders niets van die zwarte bladen voor de wedstrijd op de F-side gezien vandaag, en de tifo-actie tegen feyenoord ook niet. Om maar wat te noemen van de laatste weken.
|
Citaat:
|
Maar wel van PSV... (als die er al zijn)
|
sorry :o
maar toen Van Gaal er was had Hugo Borst zo'n ajaxpakkie aangetrokken (wat de technische staf bij de wedstrijden aan heeft) en daar was hij nog al trots op :) |
Citaat:
|
Daarom kijk ik nooit sbs..omdat als ze daar amstel cup uitzenden die hans kraaij jr. altijd zo Utrecht supporter is en ANTI ajax
ik noem amstel cup finale tussen utreg en ajax :D:D |
Die actie's van Ajax komen wel eens op SS net als die van PSV.
Ketjing stuurde mij laatst een foto van een tifo actie bij Vitesse, dat zie je niet, net als actie's van lagere clubs (bijv. Roda, Twente) |
het personeel van studio sport komt bijna ,ik zeg met nadruk bijna, allemaal uit de randstad. verder heb je er nog een paar uit brabant en enkele uit gelderland.
dat wil dus zeggen (en ik heb t met eigen ogen ondervonden wegens een stage voor school) dat ook intern ADO, Feyenoord en Ajax meer aandacht krijgen. het is niet alleen een ajax firma maar een randstad product. jammer maar we kunnen niet anders, wij uit brabant moeten het doen met ons dorpse karakter, waarbij geen plaats is voor grootspraak. en dat wil ik graag zo houden |
Nou nou nu doe je net of SS niet onbejctief hoeft te zijn en omdat de studio in het westen staat (vind je het dan gek dan er meer westerlingen werken?) dat er dan ook meer aandacht mag gaan naar de clubs uit het westen.
Als ze een goed sportprogramma willen maken moeten ze alle clubs iig de lagere clubs wat meer aandacht geven. Ik zag dat de lagere clubs meer aandacht moeten krijgen omdat ik wel van mening ben dat de "topclubs" wat meer aandacht mogen krijgen omdat ze toch een uithangbord zijn voor voetbalNederland. Maar om zo pro-ajax te zijn gaat mij te ver (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |