![]() |
fifa 2004
als ik bij fifa 2004 een vrije trap neem schiet ik altijd over het doel
ik heb nog geen enkele vrije trap ook maar in de buurt van het doel gekregen. hoe moet ik goeie vrije trappen nemen???? |
laat het streepje eerst naar rechts lopen en dan net voor het einde of iets eerder(ligt eraan hoe hard je hem wilt) op de knop drukken. Dan laat je hem teruglopen en als hij precies in het groene? gedeelte is dan weer drukken.
|
ik heb een hele rare vraag over fifa 2004... hoe ren je :):):) ik zou het echt niet weten
en het is zwaar irritant alvast bedankt |
Citaat:
|
op xbox is het de R, ik snap die vrije trap ook niet :P
|
eigenlijk is het dus gewoon een Kutspel!
de knoppencombinaties zijn zo ziek ingewikkeld:s geef mij maar weer de oude fun footies! |
Mijn vrije trap is ge-wel-dig na deze informatie, ik laai er 2 van de 3 vanuit een goede positie in! :D
Nu nog een goede corner, iemand tips? :P |
Citaat:
Ik heb het overigens over de PC versie... En off the ball control is handig, als je maar buitenspel in de gaten houdt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij de corner moet je 1e paal doen , dan op D drukken krijg je mannetje 1 , dan en proberen op dat circeltje te blijven staan dan kop je hem er bijna altijd in , ik wel tenminste
|
Citaat:
|
Ik krijg steeds *verbindingsfout* te zien als ik online tegen iemand wil spelen.
Ik heb de 1.1 patch al. Iemand die hier een oplossing voor weet? |
heb je em wel legaal?
|
Citaat:
maar dan snap ik niet waarom jullie fifa spelen, voor de online mode?? ik vind het niet waard om een spel daarvoor te kopen. er moet ook een goede sp in zitten (gameplay) en dat heeft fifa gewoonweg niet. ik vind het rommel, pro evolution soccer 3 is pas echt voetbal... maar dat is alleen niet voor de voetbal leken, die willen natuurlijk moeie reclameborden, en mooie shirts... :( once you go pes, you never go back! :o :p ' Eöl Yávëtil |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |