![]() |
Wat stond erop jou geboortekaartje
:)
|
Hallmark
|
Dat heb ik nooit gehad. :(
|
Met de geboorte op 3 januari 1985 van mij
Is er een klein bosje bij. Ik ben een meisje, en ILONA zal ik heten. Ik weeg 3170 gram, en ben 50 cm lang dat wilt u vast wel weten. Mijn ouders: [naam en adres] zullen u de rest vertellen. Als u bij ons aan komt bellen. Mama en ik slapen van 13:00 tot 15:00 uur. Wat een stomm etekst eigenlijk. :| |
Citaat:
|
Oeh, jee...
Ehm, nou, ik weet het niet echt letterlijk meer. Iig dat mijn zus een zusje had gekregen.. en dan mijn naam en de namen van mijn ouders... |
Een tekening gemaakt door mijn zussen (poppetjes die op mijn ouders moesten lijken)
Met de tekst (door mn zussen geschreven) We hebben een baabie het is een meisie, ze heet Ran, ze heevt Blaauw oog en blont haar |
Citaat:
|
Ladies and gentlemen, we got him.
Ik heb geen idee. |
^:D
geen idee, ik zal em eens gaan zoeken. |
We hebben een dochter en we noemen haar:
Charlotte [naam en adres van ouders] *zoiets* |
Hoera, een nare man?
|
Citaat:
|
Blij en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze dochter
*mijn naam* *naam en adres ouders* (dacht ik) |
niemand weet wat leven is,
alleen dat het gegeven is. en dan de standaart zooi... mijn naam en gewicht en dat me broer er een zusje bij had en waneer ze langs konden komen en het adres en de namen van me ouders en men broer |
Tekst weet ik niet meer, alleen dat mijn moeder zelf een heel erg lief tekeningetje had gemaakt, met olifantjes. :)
|
Mijn geboorte kaartje was wit met aan de voorkant 3 paar voeten. Blauwe van mijn moeder, rode van mij en groene van mijn vader. op de achterkont stonden de pootjes van de katten.. We hebben nog de vlekken op het parket zitten ervan :D
Verder stond erop : Geboren 2-april-1989 om 8.30 uur. Eva Myrthe Kunst ofzo |
Citaat:
Alleen in de achtergrond was een tekeningetje van een wieg in de wei :cool: |
Geen idee zeg, volgens mij had ik geen geboortekaartje ofzo. Enne Kruimel, hoewel je een stel ouders in de wolken er niet op aan mag kijken, die tekst op jouw geboortekaartje is echt heel stom. :D
|
Roderick Contantijn
zou een leuke naam geweest zijn als het een jongen was. Maar het is een meisje, en we noemen haar Inge (adres, telefoon, bellen voor bezoek etc) Of iets in die richting :P |
Op woensdag 23 december 1987 om
8.05 uur is ons eerste kindje geboren. Het is een meisje van 3140 gram en zij is 48 cm lang. Zij heet EVA [Namen pa en ma] [Adres] Moeder en dochter zijn perfekt gezond maar blijven nog enkele dagen in het St. Josephziekenhuis te Eindhoven. Verpleegafd. V. kamer 10. Boeiend :) |
Weet ik het :o
|
Groot is het wonder,
jij bent zo klein, wij zijn blij dat jij ons kindje mag zijn. en dan me naam en adres enzo.. |
Geen idee, dat zou ik even moet kijken wanneer ik thuis ben. :)
|
Citaat:
|
Hij ligt ergens boven onderin een doos, en ik heb geen zin om 'm te zoeken. Weet wel dat het zo'n lekkere standaard tekst was, met op de voorkant een tekening van een kindje in een wiegje. Wel schattig :)
|
Op een heel standaard blauw (waarom blauw?) kaartje:
Wij zijn blij met de geboorte van onze dochter en zusje: Evelien Birgitta Zij is geboren op 30 juli 1986 *namen ouders en zus* *adres + tel nummer* Moeder en dochter rusten van 12.00 tot 15.00 uur |
een lief meisje
teder en klein zorgt er voor dat we voortaan met zijn 4tjes zijn en dan naam, adres etc |
Hoera, wij hebben een zusje!
En ze heet Karen Lotte Iig uit het oogpunt van mn broer en zus. Of ze er nu nog zo blij mee zijn.... :o |
Dat ik was geboren....... :p
|
Ik heb werkelijk geen idee.
|
op de voorkant staan 2 kippen met een kuikentje dacht ik.
en binnen in: Dolblij zijn wij met de geboorte van onze dochter..blablabla gewicht etc |
Geen idee. Ik vraag me af wie die spullen heeft. Als ze er al waren. :|
|
'Niemand weet wat leven is, alleen dat het gegeven is'
En dan naam enzo.. En een tekening van een baby die een neergeslagen ooievaar (die sterretjes ziet enzo) achter zich aan sleept aan z'n poten :D |
Citaat:
PHP-code:
|
Met blijdschap geven wij u kennis van de geboorte van onze zoon
<voornaam><tweede naam> 3 oktober 1986 <adres> |
Hoera! Kevin heeft een zusje
Wij noemen haar Melanie 3 juni 1986 Maria De trotse ouders zijn (naam en adres) Joke en Melanie slapen van 13.00 - 15.00 Peter en meter: oom Aad en tante Theke (ik had helaas niks over mijn doopnaam te zeggen) |
in iedergeval een foto van mij
|
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=568116 voorkant zijn 2 flapdeurtjes
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=568133 en de binnenkant |
tekst weet ik niet meer,
maar er stonden op de voorkant heel veel kaboutertjes in een wieg te kijken... Ik vind hem vet tof! :cool: |
Het krantenartikel ligt toevallig in mijn bureau:
De God van het Verbond heeft ons blij gemaakt met de geboorte van ALETTE ANDREA (naam ouders, broers/zussen) Psalm 139:14 3 mei 1984 (adres) Bezoek graag de eerste acht dagen, daarna in overleg (tel nr). |
Ik heb geen zin om mijn geboortekaartje te zoeken.
Er stond iig niets bijzonders op. |
Citaat:
|
dat ga ik echt uit mijn hoofd leren ja.
|
week nu ?
Ff Apeldoorn Bellen ? maybe ? |
Citaat:
|
Wij zijn blij met de geboorte van
Mette adres Lekker origineel dus weer... |
Citaat: