![]() |
Windows XP doet lijp met afsluiten
Gegroet luitjes,
Mijn Win XP doet al enige tijd raar met afsluiten, als ik hem af wil sluiten [dus ik klik op áfsluiten, duh] herstart hij/zij/het/whatever, dit is best vervelend omdat ik hem dan moet uitzetten door de stroom eraf te halen :s Ik hoop dat iemand een oplossing weet, ik begin het een beetje zat te worden :-) |
Citaat:
|
Om te beginnen bedankt voor je aandacht, ik had wel Logitech software geïnstalleerd staan, dat heb ik verwijderd op de door jou beschreven wijze, maar het werkt niet, hij doet 'het' nog steeds :confused:
|
euhm.. daz vreemd? weet je zeker dat je alle logitech software hebt verwijderd?
groeten ps. wat voor een video kaart heb je? |
Wat heeft Logitech software er nou weer mee te maken?
|
Kun je je PC wel uit krijgen door 5 seconden lang de aan-uit knop ingedrukt te houden?
|
Citaat:
|
Fuck hee, dat had ik dus ook :|
Is daar niet een oplossing voor? Zonder die software vind ik dat toetsenbord toch zo handig niet meer :o |
Citaat:
|
lol :) wat een grappige bug. Gekeken op logitech site of er updates zijn voor dit probleem? Stuur anders een mail dat hun software dat veroorzaakt. Een beetje logitech reageert wel lijkt me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze vorm van uppen is goedgekeurd. Flamen is niet nodig.
Offtopic replies verwijderd. Bedankt voor uw aandacht. |
Mag ik 'm nog eens uppen? :bloos:
Gisteren heb ik een pc-tje (Compaq SFF p733) geïnstalleerd met WinXP pro, SP2. Meteen na de installatie zag ik hetzelfde probleem verschijnen, hij sloot niet af. Al de bekende energiebeheer-instellingen en register-values heb ik al gehad, maar nog steeds blijft 't bezig. Er zit verder niks geks in, alleen een oud motorola modempje.. ook zonder modem en drivers doet ie hetzelfde. Waar kan 't nu nog aan liggen? |
Bedankt voor het uppen :mad:
Maar wat zegt je eventviewer over dit probleem? :) |
Geen idee eigenlijk, de pc is inmiddels weg. Binnenkort ga ik weer 'ns bij 'm kijken, alles met de stekker uitzetten is ook niet alles.
|
'k Heb weer even gekeken, het ligt aan het Power Management. Daar heb ik inmiddels in Windows de meest gekke dingen geprobeerd, 'k kom er niet uit. Vreemd is ook dat ik tegenwoordig niet meer in de BIOS kom door simpelweg op F10 te drukken.. 't kreng start gewoon door naar WinXP :|
|
Je komt ook in je bios door op delete te drukken dunkt me. :D
|
Citaat:
Niet dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |