![]() |
Geschiedenis Windows 98
Heeft iemand ergens nog iets van een geschiedenis onstaan en dergelijke van windows 98?
Zou het fijn vinduh mzzl |
Enigste geschiedenis van Win98 wat ik kan verzInnen is de geschiedenis van MSIE :p
Verder is er weinig geschiedenis, het is gewoon verbeterde versie van 95 :) |
ik denk dat hij uitkwam in 97
|
98 is lid van de 9x-familie. Direkt na het uitkomen van Windows 95 in 1994 wist Microsoft al dat deze kernel geen goed fundament was om een stabiel besturingssysteem op te bouwen, dus begonnen ze met Windows NT. Een complete rewrite van de kernel, onafhankelijk van Windows 95. Het was Microsoft's domme fout om door te gaan op de DOS-toer door Windows 98, Windows 98 SE en Windows ME uit te brengen. Pas bij Windows XP is de 9x-familie eindelijk begraven in het koude zand. Windows XP is dan ook van de NT familie (officieel NT5.1).
|
WIN98 is sinds vandaag klinisch dood verklaard. Micro$oft geef er geen support meer voor.
|
ik heb wel wat info over bill gates, stond in mn eco boek van 3vwo. Bill Gates programmeerde al van jonges af aan samen met wat vrienden. Ze hielden zich snacht levende met koude pizza's en cola en programmeerden vaak dagen en n8en door om als tiener wat extra's te verdienen. Hij werd aangezien als nerd, maar dat vond hij helemaal niet erg. Sterker nog, hij vond zichzelf redelijk tot de nerds behoren. Na een aantal jaar besloten ze met een paar vriendne om een software bedrijf te beginnen, genaamd Microsoft....
En dit is bijna letterlijk uit mn boek. Dit zijn van die dingen die je een keer leest, en tog niet echt vergeet. Weet ook niet waarom |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |