![]() |
hoe eet jij je Kellogg´s
Ik vroeg me af of je nog andere combinaties kunt eten behalve Kellogg´s met melk en als je er melk bij doet, wat kun je er dan nog meer bij doen om het wat lekkerder te maken???
|
joghurt, vla?
(ik eet ze met melk) |
hmm... ik at ze altijd met melk en beetje suiker..
|
volgens mij eten wij nederlanders die dingen verkeerd. in Amerikaanse series en films zie je ze altijd maar een klein scheutje melk bij doen. de meeste hier doen er volgens mij bijna meer melk bij dan cornflakes.
is dat zo? of zie ik dat verkeerd? |
Ik at ze altijd met bananen/kiwi/ander fruit prut. En soms een
klein scheutje sinaasappelsap, om het wat smeuïger te maken. :o |
met warme melk is ook lekkerder (al is muesli met warme melk lekkerder, dat at ik altijd bij mn oma) of idd (vruchten)yoghurt of (vanille)vla.
|
Niet
|
Citaat:
|
nog nooit gegeten
|
als er is, met melk.. :)
|
Met melk, ligt er natuurlijk aan wat voor kellogg's, met aardbijen is lekker. yum. Ohja en net genoeg melk zodat alles bedekt is, niet dat de kellogs erin drijven.
|
Suiker. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe t alleen met melk:)
|
ik altijd met yogurt... met melk vind ik niet te eten...
|
Als ik cornflakes eet, niet altijd van Kellog's maargoed, dan doe ik dat met lauwe melk en suiker, of gewoon puur als chips.
|
Met melk, niet te veel, niet te weinig, precies genoeg :) Ik eet ze zoals ik het lekker vind dus, kan mij niet schelen of dat 'goed' of 'fout' is :P
Soms ook met yoghurt en suiker, maar dat eigenlijk bijna nooit meer. |
Eigenlijk at ik het altijd alleen met suiker :D. Want met melk vond ik het zo vies worden, en aangezien mn broer altijd melk en suiker deed, ging ik voor alleen de suiker.
|
Alleen melk...
|
Citaat:
|
Ik eet dat nooit
|
Met yoghurt en een beetje suiker. Dat er mensen zijn die dat met melk vreten. Nu ben ik zo achterlijk dat ik me dan altijd verslik in die melk, maar daarbuiten is het ook nog eens onwijs vies. Wordt dan net water met graankorrels *brr*
Nee doe mij maar yoghurt. Of blanke vla (y) |
melk (evt suiker)
yoghurt met vruchtjes (vooral met van die exotische vruchtjes uit blik vind ik erg lekker, maar ik ben sowieso dol op van die vruchtjes) vla? (ik hou niet echt van vla, dus zou het niet weten) |
Ik eet dat altijd met chocolademelk en suiker, met gewone melk vind ik niet te eten
|
met melk en bruine basterdsuiker:)
|
Ik eet nooit Kellogg's, maar soortgelijke dingen (cereal is een makkelijkere en algemenere 'naam') eet ik meestal met (soja)yoghurt of met (soja)melk en fructose (soort suiker).
Vroeger deed ik er soms ook ranja (siroop) of jam door heen. |
Met yogurt en suiker
|
vaak gewoon met melk en suiker. Met banaan smaakt goed vind ik
|
Als in cornflakes? Of andere producten van Kellogg's?
Naja, ik heb het nooit in huis, maar als ik het heb, eet ik het met melk of gewoon zo uit een kommetje. :) |
Citaat:
|
als je van die besuikerde hebt kun je er ook yoghi of chocomel bij gooien. maar dan is het neit echtmeer een ontbijt maar meer een tussendoortje. maar je tanden brokkelen er dan wel af
|
Ik eet ze zo, zonder melk of yoghurt. Met melk worden ze zo slappig :S.
|
Ik eet ze ook zonder iets erbij, gewoon zo los. Heel soms doe ik er melk bij, maar meestal drink ik dat apart.
|
Niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |