![]() |
boeken
we gaan natuurlijk ook even intelligent doen, als we een film-topic hebben over wat goede/leuke films over drugs/ met drugs zijn, maak ik een topic aan over wat goede/leuke boeken over drugs/ met drugs zijn
gaat uw gang |
De Tikhal en Pikhal van Alexander Shulgin, The Doors of Perception van Huxley, de mescaline-ervaringen in de Carlos Castaneda-reeks, 'LSD, mein Sorgenkind' van Hofmann en natuurlijk uit je bol.
Henk Mul ! |
het boek van trainspotting :D
nee oke, the doors of perception? en van fear and loathing was ook een boek :D |
fear and loathing las vegas :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
die van yvonne keuls zijn heel gaaf, vooral
Het verrotte leven van Floortje Bloem De moeder van David S. die wil je lezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verrotte leven van Floortje Bloem.
Absoluut! |
:) wow..
haha ja die boeken yvonne keuls heb ik ooit lang geleden idd eens gelezen junkies moeder van david s. verrotte leven van floortje bloem maar die boeken die ook verfilmt zijn --> bv. trainspotting vind ik toch toffer... alleen dat nare accent hoe 't geschreven is..mja |
het grote tuinboek van klazina
|
|
|
on the road van jack kerouac heerscht
|
zeker!
|
why read when I´ve got TV!
|
|
Wir kinder vom Bahnhof Zoo. van Christiane F.
er is wel een vertaling van, en hijs echt TE leip!! |
Volgens mij heet de Nederlandse vertaling gewoon Christiane F.
En natuurlijk poëzie van Jotie 't Hooft. |
:D versjes van toon hermans
|
help, er ligt een krokodil onder mn bed :)
topboekje :D |
Hom, wat als je deze lectuur in de boekenkast van je ouders aantreft? ;)
"Jongeren en drugs. Een realistische gids voor ouders." Goodyer, P. Sja, tis bijna platitude, maar tot mijn favoriet behoort eveneens; 'Het verrotte leven van Floortje Bloem'... Een aangrijpend, intrigerend verhaal :) (...Dat komt may be mede doordat het op een waargebeurd berust) |
puddingtarzan was een vet boek :D
|
Citaat:
en dat ie tegen lantaarnpalen wilde spugen :D |
hahahahaha :D Puddingtarzan, dat moet nog ergens liggen
|
hehe stond ook een keer als vervolgverhaal in de donald duck :D
|
:D hehe hij kon naar de overkant van de straat spugen
hehe en een kruiwagen vol met boeken achterstevoren lezen |
hehe en zn pa optillen (y) :cool:
|
JA!! haha :D
ow jeugdsentiment. hehe die heks was gaaf trouwens |
hehe pudding tarzan :D
|
Citaat:
;) |
:(
|
Citaat:
....voormalig vakdocent Nederlands hield een dusdanig indrukwekkend betoog met betrekking tot leesmotieven, dat er zowaar het één en ander in mijn 'grijse cellen' is blijven hangen. :bloos: (hetgeen tamelijk exceptioneel is) :D ..Speciaal voor Zeehond volgt hier de vijfdeling in leesmotieven. ;)
Joyce (@ the moment uitermate diepzinnig :p :confused: :rolleyes: ) -- It is a good thing for an uneducated man to read books of quotations |
hm vage shit, ken weinig mensen van 17 die zo praten als jij...
|
tv heeft bewegend beeld (y)
|
mijn top 3:
(is hier al gezegd) - Christiane F. - Het verrotte leven van Floortje Bloem. - De moeder van David S. |
Citaat:
meesterlijk |
pfft kunne boeken ook hebben :rolleyes:
|
van die uitklapboeken en van die bayblades noem ik geen boeken hoor :p
|
een tv hoef je niet vast te houden. een boek wel...en de hele tijd bladzijdes omslaan (n)
|
ja, en je hoort ook nog wat er gebeurd als je er even niet bij bent (als in in de keuken staat ofzo)
Tot nu toe alleen maar voordelen van de tv he bm :p |
Citaat:
of met je hand in de popcorn graaien en in je mond stoppen. en nog erger: slikken en kauwen. |
Citaat:
en popcorn eet ik nauwelijks. bestel dan een pizza, dat kan ook tijdens het tv kijken. Als je aandachtig een boek aan het lezen bent is dat een stuk lastiger |
Citaat:
betalen is toch het vermoeiends.. nja, whatever...klote dit |
Citaat:
|
Proza van Jules Deelder.
vette shit. in het verhaal 'stonehenge' gebruikt hij ook dxm! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |