![]() |
waar kan ik op internet een goede beroepentest vinden?
ik doe nu een opleiding die ik niet leuk vind en het gaat ook gewoon niet goed.Ik weet niet wat ik anders doen wil daarom wil ik graag zo'n test doen, maar waar kan ik een goede vinden?
|
Kan je niet beter met een studieadviseur gaan praten?
Uit eigen ervaring zou ik zeggen dat een beroepentest die je zelf invult via internet niet altijd waarheidsgetrouw is. Ik zou porselein moeten gaan beschilderen of schapen hoeden. Theoretisch gezien erg leuk, maar in de praktijk niet. |
fontys.nl
|
over het algemeen zijn de testen op internet echt super slecht.
ga eens naar een decaan, die kan veel betere testen aandragen. |
Citaat:
|
In principe had die decaan ook wel gelijk, alleen had hij rekening moeten houden met de reden waarom je stopte.
Nu wil je niet stoppen, maar een andere opleiding gaan doen. Lijkt me wel iets anders. Ga gewoon met een decaan/studieadviseur praten, zij kunnen je beter helpen dan een geautomatiseerde test van internet, omdat een internettest geen rekening kan houden met je verleden. |
Op de site van Inholland staat wel een goede beroepskeuzetest, alleen heeft hij wel iets van 100 vragen..
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zal je echt wel helpen hoor, want daar issie voor. |
Wij kregen van school een site die was geloof ik : www.toekomst.net
of www.tkmst.net Weet het niet zeker meer, maar daar staan ook verschillende testjes op. |
Oh ze doen het niet, misschien .nl, maar je kunt het vast wel vinden via google. :)
-sorry ben te moe nu.. :bloos: - |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |