![]() |
Hotmail spam!!!!!
Normaal heb ik dagelijks 30/35spam mailtjes.
De laaste dagen maar 10spam mailtjes per dag. Gisteren maar 3 of 4 en vandaag heb ik nog helemaal geen spam mailtjes gehad. Nul, nul. Geen één. Merken jullie ook - hotmail gebruikers - dat jullie minder spam krijgen of ben ik een uitzondering. Grtz, DaThomaz |
Ik heb mijn filter op exclusive staan en meld me bijna nooit op sites aan dus daar heb ik geen last van.
|
ik krijg nooit spam :o
|
Ik krijg sowieso nooit spam op mn hotmail. (op mn oude adres wel, 40 per dag)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee het is idd minder geworden volgens mij(y)
|
Ik kreeg al bijna niets, maar het is idd nu nog minder.
|
ik kreeg al niet zoveel, maar de laatste dagen al helemaal niet idd..
positieve voruitgang toch!!:D |
k vind het wel leuk die mailtjes maar ik krijgt ze best veen geen 30 :| maar een stuk of 5 k krijg ze nog steeds ! :D
|
Citaat:
|
Het is allemaal de schuld van die vuile Amerrikanen.
|
Ik kreeg vooral spam van bepaalde adressen, dus als je die blokkeert dan krjg je noot meer spam. Ik krijg nog wel eens gewone mail in de ongewenste post....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neuh. Ik heb die filter aan staan dus ik krijg nou bijna geen spam meer. Ik krijg nog wel eens die virussen van 40, 41, 71 en 72 kb. Maar die worden niet weggefilterd omdat ze van mensen uit mijn msn lijst komen :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mijn filter ook op exclusief staan, maar de laatste tijd neemt het aantal spammailtjes inderdaad af. Hulde aan Hotmail! ;)
|
Het is gelukkig minder geworden, als ik een maand geleden 2 dagen m'n mail niet keek stond mn junkmailbox vol met soms wel 300 spam mailtjes! :|
|
Ik heb er geen last van. Als ik spam krijg, zet ik dat adres gelijk in mijn blokkeerlijst.
|
Citaat:
|
ik heb voor het eerst in een heleboel maanden weer spam. Eentje maar overigens.
|
Weet niet waar het aan ligt, maar ik merk ook dat ik de laatste week minder spam onvang. Het waren er een maand geleden nog zown 10 mailtjes per dag, en nu 1 of 2 of vandaag zelf nog geen.
|
Ik heb vandaag inderdaad geen enkel spam mailtje gehad? :cool:
|
Ik heb wel eens een mailbom gekregen van 3300 mailtjes. :|
|
Zowaar, het is zichtbaar minder geworden. Weet niet hoe het komt, maar lucht wel op :):p
|
Ik krijg iets van 2 spammailtjes per dag en 3 "membership"-mailtjes. Ik kan me alleen niet herrineren dat ik me ergens bij heb aangemeld :D
|
vandaag kreeg ik er ineens geen ja, het viel me op.
|
Het viel mij ook al op, meestal krijg ik er zo'n 10 a 15 per dag, gister en vandaag helemaal nets. Begon al te denken dat er iets mis was met m'n e-mailadres :D
Lang leve geen spam :) |
Citaat:
|
Op m'n oude adres (= hotmail adres) kreeg ik er vandaag maar 5, ipv de normale 40.
Maar dat stond pas ook in de krant, dat hotmail een spamfilter in ging voeren ofzo. |
Ja! Ik merkte het ook al! Ik dacht al dat er iets mis was met mn mailadres :o. Echt zoo veel fijner! Normaal kreeg ik iets van 35 spammails per dag en vandaag maar 2 :)
|
Zo'n spamfilter, dat hadden ze veel eerder moeten doen.
Dood aan spam. Olé olé |
Ja, de strijd tegen de spam lijkt gewonnen. :cool:
|
Ja, viel mij ook al op ja.
|
ja ik ook :)
ik krijg ook alleen geen fwd's en aan meerdere mensen gestuurde mails meer :confused: |
Citaat:
|
Ik heb mijn hotmail filter op exclusief gezet en een filter gemaakt voor forwardjes. Ik kijk wel geregeld mijn ongewenste post na en ik merk inderdeed dat ik veel minder spam kijrg:)
|
ik heb het ook gemerkt! Echt beter dit zeg, kreeg er altijd wel 30 per dag, nu geen 5 meer! yeeha!
|
Citaat:
#1: saddam is opgepakt. #2: er komt minder spam binnen via hotmail. het lijkt er eerder op dat saddam iedereen volspamde. |
Citaat:
|
vanuit zijn grot :p
|
Citaat:
|
ik ken dat.
eerst kreeg ik ook ongeveer 30 spam mailtjes per dag en sinds een paar dagen helemaal niks meer. gelukkig |
Gelukkig wel. :cool:
|
Zou het met de nieuwe layout van hotmail te maken hebben?
|
WRAAH, op een of andere manier is mijn msn al meer dan 2 dagen verrot, ik kan niet inloggen en mijn wachtwoord ofzo is niet veranderd, en als ik naar hotmail.com ga dan kan ik niet eens ff mijn mailtjes checken, alles is verrot :( (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |