![]() |
Eiersprong...
Is het mogelijk zwanger te zijn als je de eiersprong gewoon nog hebt? Misschien domme vraag, but just wanna know... Of ben je dan niet zwanger als je eiersprong nog hebt?
|
???????? :confused:
Vrijwel niemand merkt zijn eiersprong, dus ik snap je vraag niet... maar er is iig geen eisprong als je zwanger bent. Stel je vraag es wat duidelijker aub? |
Sorry, maar ik moet wel even lachen om jouw 'eiersprong'. Ik zie meteen allemaal springende eieren in een kippenhok voor me (raar eigenlijk). Voor als je het niet begrijpt: het is 'eisprong'.
Als een vrouw zwanger is, heeft ze geen eisprong meer, omdat het lichaam dan hormonen afgeeft die het rijpen e.d. van het eitje tegengaan. Voor zover ik weet tenminste. |
lol, sorry ik het er neit zoveel verstand van, nooit echt goed opgelet met biologie... Maar, m'n vriendin merkt't wel, en ze was bang zwanger te zijn. maar dat is dan gelukkig niet zo :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan zijn dat je tijdens de eisprong wel wat voelt. Meestal voel ik dan hele lichte buikpijn... Maar wel herkenbaar, het is namelijk altijd precies rond die tijd.
|
Citaat:
Piep piep halo ........ :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |