![]() |
Verdomme Saskia
Verdomme je bent mn beste vriendin. Ik weet dat je dit leest, of anders Natanya wel. Natanya zeg het haar. Ik hou van haar. Verdomme Sas...
|
Anders gebruik je de telefoon.
|
ik heb een klein vermoeden wat er gebeurd is..
|
Citaat:
|
hou je kop daar heb je geen idee van
|
Die Saskia gaat met een jongen (of ex) waarom de TS ook verliefd was (of iets mee gehad heeft)?
|
Citaat:
Gebruik anders je telefoon (zoals Miro al zei) of ben duidelijk. Dit forum is er niet voor subtiele hints |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat je dat van te voren al moet ruiken |
Citaat:
ooooo wacht, je ben lesbie! :eek: |
Citaat:
|
what the fuck, koop een walkie talkie ofzo...
|
Citaat:
|
Die verdomde saskia heeft blijkbaar geen behoefte aan je...
|
(= Natanya)
Suus dit is niet cool, 1. je weet dat saskia niet meer op het forum komt 2. als de dit al zou lezen zou ze nog bozer worden 3. je zegt dat je van haar houd maar je liegt tegen haar 4. dankzij jou heb ik ruzie met haar dus ik praat niet met haar, nouja zij niet met mij |
Citaat:
|
nee? vertel dan gwoon wat er is, open anders iig geen topic :nono:
bel haar, email haar, doe iets, maar open geen topic....dat kan tog elk weldenkend mens bedenken!!! damn...je hebt van die mensen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij doet raar :nono: |
Kom oooop we zijn allemaal superbenieuwd.
|
begint een beetje op een soap te lijken, vind je niet? :D
|
Wat een gezelligheid hiero :cool:
Maar nou ben ik toch wel zwaar benieuwd wat hier speelt, dus als mevrouw de TS zich snel even duidelijk wil maken, anders vind ik het gewoon een kutstreek om ons nieuwsgierig te maken :o |
Jezus, sorry. Als ik nog FB was geweest had toch echt wel per gisteren een hangslot. Het forum is er NIET voor het uitvechten van persoonlijke vetes.
|
Citaat:
(als ik hier nog fb was geweest had ik m ook wel gesloten hoor :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar ondertussen word ons wel belangrijke informatie onthouden, hup vertel eens hoe ging het verder met de 2 vriendinnen??
*zit vol spanning te wachten* :rolleyes: |
Citaat:
echt waar! |
Vertel het probleem dan kunnen we je helpen voordat je een slotje aan je topic hebt hangen :o
|
jeetje.. zit hier echt nog geen slot op??
Meis mail gewoon naar die Saskia en praat het fatsoenlijk uit. En een beetje triest dat je die Natanya ook maar gelijk gaat uitschelden. Als je 'van mensen houdt' dan doe je dat niet zo lijkt me.. Je bent niet erg subtiel. Ik vraag me af of je zo een van de twee uberhaupt nog als vriendinnen zal houden.. En wat je geopend hebt vind ik geen topic waardig, dat kun je gewoon mailen naar die Saskia en dan hoef je ons er verder niet mee lastig te vallen en had je voorkomen dat wij hier er een beetje lol mee gaan maken (al vraag ik me af in hoeverre het eigenlijk serieus is). anyway get real en gedraag jezelf.. |
is die grote leegte het reclame blok? of een clifhanger?
|
Citaat:
|
Ik vind Farfalla, Natanya en Saskia trouwens wel hele mooie namen..... :p
|
Citaat:
|
hmmz t was eigenlijk sarcastisch bedoeld :D
|
Citaat:
|
Citaat: