![]() |
Jouw meest tijdloze band.
Welke band gaat al sinds jaar en dag mee bij jou?
|
Bij mij iig slayer \m/
|
In Flames, Sonata Arctica, the Clash en Bad Religion, zo ongeveer de enige bands die mij blijven boeien.
|
Metallica! (t/m ...and justice for all)
|
hands tied.
|
Kroket! jij hoort iron maiden te zeggen!
|
sad but true;
Wham! |
Millencolin...1e punkbandje dat ik hoorde en was meteen verkocht
|
pink floyd, joy division, the smiths in random order
|
Apocalyptica :D
en slayer ook wel |
Slayer ja.. praktisch de eerste metalband die ik ontdekte... blijft altijd fijn!
Net als Judas Priest trouwens. |
Citaat:
bij mij is het queen |
oh dat is een makkelijke vraag ik zou niet zeggen dat Radiohead mn lievelingsband ofzoiets is want voor zover ik dat heb is dat om de maand een andere maar het is iig wel de enige band die ik vrij lang geleden heb leren kennen, blijf waarderen, steeds weer herontdek en eigenlijk ook de enige waarbij ik nieuwe cd's voor dat ze uitkomen al bestel omdat ik weet dat ik het toch wel gaaf vind...
|
No Doubt!
The Beacon Street Collection is echt mijn all time favourite. |
grandaddy
Maar ik vind het lastig. |
Deftones..
|
metallica, death & pink floyd
|
Zeker als oude webmaster van deftones.nl of iets dergelijks.. ;)
Dissection! |
beatles
|
Citaat:
|
pixies
ohja en weezer |
oh crap vergeten, natuurlijk;
Citaat:
|
Alice in Chains / Pearl Jam (iets van 11 jaar nu ofzo)
Faith no More (iets van 9 a 10 jaar) Deftones (iets van 7 jaar geloof ik) |
deftones (zo'n 7 jaar)
(en toch stiekem wel) no doubt...ze blijven toch wel grappig. smashing pumpkins (zo'n 7 jaar) |
Citaat:
Deftones, Sepultura en Pennywise voor mij. O, ik moet er eentje kiezen? Dan Pennywise. |
Citaat:
|
Queen.
en The Beach Boys :cool: |
NOFX, 9 jaar, maar daar luister ik eigenlijk niet meer naar...
Eh... Deftones dan maar, luister ik al een aantal jaar regelmatig naar. |
Smashing Pumpkins sinds Mellon Collie uitkwam
No Doubt sinds Tragic Kingdom, daarna is het wat minder geworden maar sinds een jaar luister ik het weer redelijk veel. Er zijn maar een paar bands die vanaf mn 15de tot mn 23ste zijn gebleven. |
Rage Against The Machine.
Bad Religion. En eigenlijk, hoort The Mars Volta d'r nu gewoon al bij. Ik kan me d'r weinig bij voorstellen dat ik die band opeens écht minder ga vinden ofzo. |
suede, morrissey en placebo
|
Citaat:
|
heideroosjes (mijn roots)
|
Slayer, Iron Maiden, Metallica, Immortal, Sepultura
|
Incubus blijft mij altijd boeien, is ook de enige bands waar ik drie legale albums van heb... Gaat me nooit vervelen..
|
Citaat:
|
The Doors
|
Ik ben begonnen met Metallica, maar toch is dit niet de band die mij het meeste doet tegenwoordig. Bij mij staan deze bands boven aan:
- Burzum - Emperor - Darkthrone - Mayhem |
Muse & Radiohead
|
Osdorp Posse hardcore sinds 1992
|
Guns 'n Roses
|
sorry ik vergisde me
IRON MAIDEN :evil: |
dats zo moeilijk......
alle goede bands worden opgeheven of zijn 'nieuw' (voor mij dan) |
greenday
|
KoRn sinds album KoRn wat ik pas vorig jaar gekocht had :o maar jarenlang als bandje zijnde in welk spelende apparaat had zitten op de laatste na alle cd's origineel, ooit als ik rijk ben alle KoRn merch in huis :D
|
cool topic, hmm, het was eigenlijk best een tijd no doubt, RHCP en weezer, maar die eerste twee luister ik de laatste tijd veel minder, eigenlijk is weezer dan de enige die ik sinds ik het leerde kennen nog net zo veel luister.
Het valt me trouwens op dat, ondanks dat mensen ook meer extreme muziek waarderen en veel luisteren, de meer popachtige dingen toch het gene blijft wat ook echt blijft, tenminste, zelfs in genres als metal zijn het de bekendere artiesten die genoemd worden. |
Metallica
Soilwork |
Citaat:
|
radiohead, incubus, depeche mode
zoiets denk ik |
Zal altijd een zwak voor The Get Up Kids blijven houden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |