![]() |
Rusie maken
Ik maak graag ruzie, gewoon om het gevoel van woede, dat je even kunt zeggen wat je vind en discussie. Dat doe ik graag, klinkt best vaag.. Maar zo zijn de meeste van mijn vriendschappen ontstaan: eerst n heeeeeeeeeel grote ruzie, en toen bijleggen. Gewoon elkaar n beetje afkatten, niet hele grote ruzie's, maar lekker zeggen: ik mag jouw niet, omdat... *vul in*. En dan uiteindelijk: ow ik bedoelde het niet zo, blabla... Maar zeg maar.. ik maak gewoon veel ruzie, hebben meer mensen dat?
|
Ik heb juist het tegenovergestelde: ik kan HEEL SLECHT tegen (echte) ruzie.
|
jullie zullen nooit vriendjes worden :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ruzie.....
het ligt eraan met wie, ik kan er niet heel goed tegen, word er vaak uiteindelijk alleen maar verdrietig van |
Citaat:
|
Ik heb nu zo'n beetje ruzie, lucht op :D
|
Ik kan er ook niet zo goed tegen...
|
Citaat:
|
Ruzie maken lucht soms op als je dingen voor jezelf gehouden hebt. Dan moet de spanning er gewoon even uit. Maar op deze manier lijkt zoiets me niet zo positief. Want als je om deze reden ruzie maakt kunnen mensen er nog weleens verkeerd op reageren. Dan heb je alle negatieve gevolgen wel aan je broek hanegn.
Ik zelf kan niet tegen ruzie. Ik haat het als mensen boos op me zijn, dus ik probeer het te vermijden. |
ik heb dat totaal niet
kan er niet tegen |
Als ik ergens niet tegen kan, is dat wel ruzie. :|
|
Ruzie is alleen leuk als je zelf de sterkere partij bent (y)
|
Citaat:
|
Ik hou sowieso niet van ruzie. Als iets niet echt belangrijk is hou ik liever m'n mond dan dat ik ruzie krijg.
|
Ik hou best van ruzie maken af en toe maar niet de hele tijd. :)
Maar het ligt ook heel erg aan de persoon of ik er snel ruzie mee maak of niet. |
Ik kan slecht tegen boze mensen (ook al zijn ze niet eens boos op mij), mensen die schelden, veel lawaai maken.. Word er snel bang en verdrietig van (al heb ik me geleerd het me persoonlijk niet te veel aan te trekken).
Ik ben niet zo'n ruziemaker dus, maar ik kan wel toegeven dat het opluchtend werkt en dat elkaar de waarheid zeggen ook wel eens verstandig kan zijn. |
Ik heb er een ontzettende hekel aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |