![]() |
Het Groot Dictee der Nederlandse Taal: hoeveel fouten?
De titel zegt het al: heb jij meegedaan aan het Groot Dictee der Nederlandse Taal? En hoeveel fouten had jij? Waren dat er meer of minder dan vorig jaar?
Ik had zelf 21 fout, tegen 18 vorig jaar. |
Ik heb niet meegedaan, maar mijn vader had 48 fouten. :o
|
Ik heb nergens weet van. :o
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij waren we ongeveer tegelijk met openen. |
Citaat:
|
En mijn oma is gewoon de beste, ze had dit jaar maar 5 fout.
(En de jaren daar voor steeds 0. :cool: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had dus 53 fout en iamcj had er 61. Totaal onvoorbereid, we wisten niet eens dat het kwam, kwamen het per ongeluk tegen met zappen. :D |
Ik had er 37. :)
|
Ik begin er niet aan.
|
Dertig. (n)
|
Citaat:
|
Dankzij goed gokken op bepaalde momenten ben ik op een totaal van 14 fouten gekomen tegenover 15 van vorig jaar...
Gelukkig had ik dit jaar geen stomme fouten.... |
Citaat:
Iemand die weet hoe het zit met 'wordt je' in de volgende zin: Citaat:
|
Citaat:
Dat soort dingen heb ik heel vaak fout gedaan, ook bij kortgeleden, hoogopgeschoten enz. :( |
Ik heb heel erg onvoorbereid meegedaan, doe ik altijd :P Dit jaar 21 fout, vorig jaar 37. Mja, wel jammer dat er nog wat stomme fouten tussen zitten.
Ik had bijvoorbeeld 'bikini'tje' in plaats van 'bikinietje' terwijl ik wel 'pyjamaatjes' wel goed had. |
Citaat:
Of heet dat nou lijdend voorwerp? Dat onthou ik ook nooit. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
('t is wel meewerkend trouwens, niet lijdend) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier even de complete tekst:
Citaat:
|
Citaat:
Ach, ik wil gewoon even niet zien hoe slecht dat gaat, heb laatst een nieuwe test moeten doen en dat was een ramp. |
Citaat:
|
Moet wel zeggen dat het echt gruwelijk is gemaakt :D en het valt me reuze mee dat Matje Herben maar 27 fouten had. Die kerel die gewonnen had 0wnde trouwens zwaar :D
|
Citaat:
|
45 fout, ik had 1 zin met maar 1 fout en daar ben ik heel trots op *kuch*. Die zin met acacia's en eucalyptussen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
62
Geen commentaar :o Ach, ik had heel veel woorden los in plaats van vast geschreven en ik verstond sommige dingen niet. En het was de eerste keer dat ik hem helemaal gemaakt heb.. |
Ik heb wat gemist :o
|
Het gemiddelde was negenendertig fouten, dus er zullen ook heel veel mensen zijn geweest die daar ver boven zaten.
Maar goed dat waren natuurlijk ook n00bs :D |
Ten minste bleek ineens los te moeten in dit geval....:mad:
|
Ik had er 43 fout, vond ik zelf nog best meevallen!
:) |
21.
Goed resultaat vind ik zelf :) |
Citaat:
|
Citaat:
De uitslag was absoluut niet leuk, dik een uur dingen aanhoren die je fout doet en niet kan. (y) :( |
Ik heb niet meegedaan, maar de tekst doorlezend schat ik dat ik rond de vijftien fouten zou hebben. Ik had er vorig jaar zeven :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om mezelf een domper te besparen doe ik uit principe niet mee. Ik ken mijn spelkennis..... jammer genoeg
|
Citaat:
|
Was dat vandaag?
*Heb het gemist* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |