![]() |
Wassen
Haal ik net m'n was uit de wasmachine..en tada..mijn gele polo heeft een ranzige kleur groen/grijs/blauw/geel gekregen..oorzaak..mijn nog maar 1x eerder gewassen blauwe trui..STOM STOM STOM..had vanmorgen haast en was niet echt aan het opletten wat ik bij elkaar gooide..zelf ooit je witte broek mooi roze gemaakt door er je rode trui bij te gooien?
|
Nee nog nooit.
|
Ja, zo had ik ineens een prachtige lichtblauwe broek. (n)
|
Ja godver..
een hele mooie wollige zwarte trui met een wijde hals is helemaal lelijk en pluizig geworden in de was :( En echt een héél stuk gekrompen :mad: M'n zusje had toevallig dezelfde gekocht, en die van haar is nu nog mooi grrrrr :nono: |
nee, maar ik heb wel last van gekrompen shirtjes en verbrande broeken (door strijkbout).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ooit een een keer geel/zandkleurige adidas gympen bij mijn witte Chuck's gegooid (ze waren beiden smerig) en toen werden de adidas lelijk wit en de Chuck's lelijk geel. *huildoet*
|
Mijn moeder sorteert de was en ze doet het goed :p
Ik heb wel vaak dat ik m'n kleren verbrand (en mezelf :bloos: ) door de strijkbout. |
Ik heb een knalrode washand die niet in de wasmachine mag, want hij geef verschrikkelijk af. Dat was ik vergeten, en toen was alle witte was mooi rose.
Daarbij krimpen al mijn shirtjes eigenlijk altijd :( |
nou mijn moeder wast, dus het is haar schuld dat ik een keer roze sokken en slipjes kreeg en dat het een keer lichtblauw werd allemaal..
|
Mijn moeder heeft ooit in een onbewaakt ogenblik mijn blauwe angoratruitje in de droger gegooid. :(
|
Ik had een hele gave donkergroene ribbroek met hele wijde pijpen... Tot mijn moeder op het leuke idee kwam om hem "even" in de droger te doen zodat ik m sneller aankon ( :confused: ) Tsja, en toen hij daaruit kwam had hij veel weg van een legging... :( (n)
|
Ik heb eens een paars snoeppapiertje in de broekzak van een witte broek laten zitten in de wasmachine.. broekzak roze.
Verder geen schrikbarende dingen, ook niet met de strijkbout. Alhoewel, ik wilde eens m'n kleren strijken toen ik drie was. Ik had het m'n moeder zien doen en in de kast lag een oud strijkijzer, dus ik het draadje in stopcontact gestopt, weggelopen en ondertussen het strijkijzer op de vloerbedekking laten staan... Toen was er een 'driehoekje' uit de vloerbedekking (en het strijkijzer onbruikbaar).. :D |
Nee gelukkig nog nooit gedaan. Wel dat er in een zak per ongeluk nog een zakdoekje zat en vervolgens heel mn was onder de pluisjes. Ook minder prettig maar gelukkig kan je het er met heel veel moeite wel vanaf halen. Je kleren zijn niet helemaal verpest.
|
Nee, ik ben niet zo dom om te denken dat je verschillende kleuren was zonder problemen bij elkaar kunt doen. Wel ben ik een keer vergeten de machine leeg te halen toen een zomerjas van me erin zat - en blijkbaar kon die niet zo goed tegen zijn eigen kleurverlopen, al het wit was blauw geworden :(
|
Citaat:
Ik doe zelf nooit de was. :o Maar laatst kwam wel mijn gele polo als een zalmroze polo uit de wasmachine. |
Ja ik heb wel eens een beige broek een rode sjaal per ongeluk er bij gedaan toen was mijn broek ook roze :(.Ik dacht kut nou is mijn broek verpest maar ik heb hem geverfd met van die speciale verf voor in de wasmachine :) en nu si tie mooi paars
|
Ook leuk die ene mooie bh bij de lichtbonte was gooie en je string bij de iets donkerbonte was :s
|
Ik heb een keer op vakantie verkeerd wasmiddel gebruikt. Was denk ik met bleekmiddel erin ofzo, want nu zitten er allemaal gele vlekker op m'n paarse pyjama haha.
|
Citaat:
En ik moet een bepaalde vriendin geen kleren lenen, want die krijg ik geheid 3 maten kleiner terug. Verder nooit echt problemen met de wasmachine, meestal loopt alles wel zoals ik dat wil. :) |
nee :D:P
|
nou ik had in de zomervakantie toen m'n broer en ik twee weken alleen thuis waren, beloofd om ook een keer de was van hem mee te draaien.. maar is niet helemaal goed gegaan want ik had witte polo en roode broek bij elkaar in gedaan, en die polo is toen een beetje rose uitgevallen :D
strijken gaat me gelukkig beter af (y) |
nee nog nooit.
mijn moeder doet namelijk heel goed en netjes de was :o |
vroeger had ik vaak dat soort dingen, maar dat deed m'n moeder altijd. sinds een paar jaar was ik zelf m'n kleren (weekendtas suf) en dat gaat altijd goed (y)
|
Ja! Had ik eindelijk de perfecte bikini, zijn nu de witte randjes roze geworden :mad:
|
Mijn zus vergeet altijd d'r textielverf uit dat ding te halen en ik gooi zonder te kijken waspoeder erin. :o
Het resultaat: felgroene handdoeken + ondergoed. Opzich ook best amusant. |
Citaat:
|
Mijn vader doet de was, en dat doet ie goed :D Vertrouw het alleen niet allemaal dus nieuwe kleren en kleren waar ik op gesteld ben was ik altijd op de hand...
|
Wel een keer met opzet gedaan.
|
Noppes.
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens ene mooie polo meegenomen (normala draag ik ze nooit, maar toen toevallig wel :o) op vakantie, maar de was is dara altijd van mindere kwaliteit en nu is ie helemaal vaal enzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |