![]() |
Sam-sara
Je ligt hier, je hoofd in mijn armen,
de leegte te dromen en niets, niets kan er nu zijn wat de vrede verstoren zal of haar vergiet. En we kijken naar sterren en wolken hoe ze rennen en rusten als wij hoe de maan in hun armen zijn haren tevreden en zorgeloos spreidt En je geeft me nog maar eens een kusje op mijn voorhoofd, mijn wangen en mond en je zegt me hoe graag je zou willen dat dit ogenblik eeuwig bestond Je haren verweven in mijn haar als lichte wolken verward en nog eens verzinken we beiden in liefde, je hoofd op mijn hart :bloos: |
Romantisch... Eigenlijk wel cliché, maar omdat je het zo mooi beschreven hebt, valt dat ook weer mee. :)
|
Ieuw.
|
erg pakkend, cliche misschien maar mooi omschreven en sprekend. Ik vind het gevoel er goed uitspringen, je moet het echter wel rustig lezen want af en toe struikelde ik over de woorden.
|
Bedankt! Ik weet ook wel dat het een beetje cliché is af en toe, maar is alle liefde niet een beetje cliché? Dat was ook wel de bedoeling hoor, hoeft niet eens hoogstaande poëzie te zijn, gewoon een lief gedichtje...:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als lief gedichtje is deze wel geslaagd, maar ik vond die ander beter.
|
Erg lief inderdaad, bovendien vind ik het echt heerlijk doorlezen; een heerlijk, vlot leestempo :). De verwoording is misschien wat cliché, maar dat is hier helemaal niet erg :).
|
Citaat:
|
Gelukkig dat ik dit gedicht nog tegen ben gekomen voordat ie helemaal was verdwenen.
Hij is schitterend. Echt schitterend. En laten we het daar bij houden :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |