![]() |
[Tekeningen] Undead (2x)
Hoi Hoi, even een expirimentje met GIMP:
http://pic7.picturetrail.com/VOL201/...5/40358422.jpg Alleen die gele rand was eerst heel mooi, nu lelijk. :( http://pic7.picturetrail.com/VOL201/...5/40358402.jpg Vindt ik zelf een van mijn beste :) |
ik vind de tweede wel mooi, mysterieus
de eerste is iets te macaber en het spreekt me totaal niet aan ik ken het pregramma niet, kan daar dus niks over zeggen |
Die eerste is niet super, beetje muddy en de proporties zijn een beetje off.
Die 2e is wel vet, alleen dat maanding geval is een beetje jammer, lijkt meer op een munstuk ofzo. |
trouwens post eens wat bewijs dat jij dit echt maakt
wat meerdere stappen... |
Die tweede is wel mooi. Die eerste heeft een beetje een mislukt gezicht. :bloos: Vooral die lippen. En dat is zo zonde want de rest van haar lichaam (en dan vooral haar haren) is juist heel mooi.
|
tweede is prachtig, eerste is mooi maar niet je beste werk!
|
die 2e is mooi (y)
alleen zou ik de maan weghalen, die is wat te plat ofzo. of je moet m ronder maken :) |
Citaat:
De mond van de eerste klopt nie helemaal geloof ik, zit te ver naar voren ofzo...dus die is wat minder. De 2e vind ik echt weer heel erg goed, alleen ziet die maan er nogal eetbaar uit :). En ik vind dat a new nose wel een punt heeft...tis moeilijk te geloven dat jij dit inderdaad allemaal zelf maakt... |
1 woord:
Wow :eek: |
Citaat:
hmm jaa, in mijn achterhoofd zit ook de hele tijd dat idee... |
die eerste is niet zo mooi, vooral dat gele ding eronder waarop p.p. staat :confused, maar goed, die 2e is wel mooi gedaan, maar t is niet mijn favoriete stijl,
en daar heb ik ook de hele tijd aan zitten denken :D |
Ik vind de eerste het mooist.
Met al die computertechnieken vind ik het zo moeilijk om een oordeel te geven, ik kan niet meer zien wat jouw bijdrage is en wat die van de pc. |
Mooi mooi.
Maar Rugter heeft wel een punt, het wordt ietwat ongeloofwaardig dat je zo snel zoveel moois kunt maken. |
Citaat:
|
... I hate you :o
|
Om ff te reageren op die dingen dat ik niet real zou zijn:
1} Ik zit nog maar 2 maanden op dit forum, dus ik heb al heel veel werk thuis liggen. 2} Ik heb veel tijd, ik werk per dag zo'n 4/5 uur aan tekeningen. 3} Ik werk meestal niet in lagen, en veel zijn best oud, bijvoorbeld undead had ik al een maand op de comp. staan. 4} en als je nog steeds aan me twijfelt, moet je dat maar denken, want ik weet dat ik niet fake ben. |
Mooi, alleen jah mond van de eerste. Maar het haar is heel mooi.
|
Citaat:
PS. Kan je ook gitaren in fantasy stijl tekenen :evil: |
Citaat:
|
Zou leuk zijn :)
|
Citaat:
Ik ben het eens met wat Shakeel zei, vat het op als een compliment. Maar snap je zelf ook niet dat het een beetje ongeloofwaardig is? Je hebt goeie argumenten trouwens, maar geen bewijs. Misschien zou je (zoals eerder voorgesteld), de volgende keer als je een tekening maakt steeds tussenscans kunnen maken...dat we echt de opbouw zien...maar of dat nou bewijs is...ah, fuck it! Weetjewat, ik vind het allemaal prima...gezeik om dat bewijs... BTW...goed idee om een fantasy-rockband te maken (Y) |
Citaat:
Die fantasy rockband, is zooo granmdioos misluckt (4 jar geleden) misschen ga ik wel een nieuwe versie maken :) |
Citaat:
|
Geniale tekeningen dit!
Ik vind die 2de mooier dan de eerste maar ze zijn allebij even dope kwa skills,ik zou het je nooit nadoen. (y) |
Citaat:
en anders is het alleen maar een compliment idd |
MegaN, denk dat de meeste mensen -waaronder ik- je materiaal absoluut erg mooi vinden en opzich best wel geloven dat jij dit kan maken. Alleen het feit dat je zó veel materiaal post (3 tekeningen op 1 avond) geeft mij iig wat te denken. Het is via internet zo makkelijk om je hard anders voor te doen dan je bent, paar tekeningen posten van een andere artiest is ook simpel. Aandacht en complimenten zijn dingen waar iedereen wel een beetje op kickt.
Vandaar dus het -ik hoop onterechte- wantrouwen. Maar nogmaals, als het allemaal echt van jou is, wat ik graag wil geloven, heel erg mooi allemaal. En dan mag je dit gezeik idd ook opvatten als groot compliment. ;). |
4-5 uur per dag :o....Ik is jaloers op jou vrije tijd >:(
Maar ik geloof je wel, is het niet zo dan heb je alleen jezelf er maar mee toch :), maar een paar tussenstapjes zouden zowieso leuk zijn, niet voor bewijs maar tis altijd leuk (en inspirerend) te zien hoe iemand te werk gaat. |
Dat kleurgebruik, prachtig (y)
Eventjes wat kritiek, omdat je die complimentjes nu vast al zat bent ;) : Tekening 1: - De balk is idd lelijk, get rid of it :) - De onderlip is wat te ver naar voren geplaatst, waardoor de vrouw eerder stupide over lijkt te komen :p - De achtergrond is iets te wazig in vergelijking met de vrouw zelf, al is dit verschil niet écht storend. Tekening 2: - Het voor ons rechteroog lijkt wat groter dan het linkeroog. - De rode rand om de maan stoort me teveel. Dat was het. :) |
niet meer posten, telkens moet ik even kijken, en loop ik rood aan van jaloezie :mad:
je bent goed :o expirimentje pffffffff |
Fucking hell....
|
:eek: ik vind ze super (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |