![]() |
Stem op de mooiste vrouw(en) van s.com?
Het is enkel een persoonlijke selectie.
|
Ik wil op meerdere stemmen :\
|
Citaat:
|
Biep duh :)
|
Citaat:
|
Tsk.
|
Citaat:
|
jewel, d'oh.
|
Ik stem iig voor regardless & Vice
|
leno is hip ende artistiek~
|
Ik heb Avelon gestemd :)
|
Ik heb niet gestemd (y)
|
hm moeilijk. ik wil ze allemaal wel bevredigen
|
anders: bloempjuh
|
dan moet je maar even een nieuwe poll maken, weet niet of je dat kan veranderen namelijk.
Maar waarom moet dit met een poll? Dr zijn nog wel genoeg andere meisjes op LS hoor |
Ik heb op Monolo gestemd, maar eigenlijk vind ik iedereen in het rijtje wel mooi.
|
ik zou echt niet weten op wie ik nou zal stemmen :confused:
|
wat een onzintopic. ten eerste zijn er nog meer vrouwen hier op het forum. nja. zal wel weer aan mij liggen.
|
Anders, namelijk: Paranoide
|
ik heb scala gestemd!(y)
|
Otis gestemd :)
|
Wat een kansloos topic :s
Er staan alleen namen van LS op, dus waarom het "de mooiste vrouw(en) van s.com?" is snap ik niet.. |
Behoorlijk kansloos. Er staan alleen mensen bij die jij mooi vindt, ofzo? Nouja, veel plezier met je vriendjespolitiek :p
|
Citaat:
En hoeveel stemmen had je verwacht? |
Citaat:
|
geen eerlijke strijd als niet iedereen in de poll staat...
maar misschien zeg ik dat alleen omdat ik er niet in sta ;) |
Citaat:
Daarbij komt dat dit over het algemeen de mensen zijn met positieve reacties op hun foto's en dr dus ook wat meer voor in aanmerking komen echter als je wat anders wil stemmen kan het ook ;) |
haha:P
Citaat:
|
Citaat:
Le-zen. :nono: |
Citaat:
|
ik heb op jewel gestemd
ik vind het alleen een beetje raar hoe het lijstje zo beperkt is, er zijn veel meer mooie meisjes die op lifestyle forummen |
Citaat:
maar ach...ik ben hier ook niet zo vaak aanwezig als de rest van de mensen die er wel in staan... |
Citaat:
En maak er dan gewoon géén poll van, maar puur een topic waar iedereen in kan posten wie hij/zij de mooiste vrouw van 't forum vindt :) |
Vrouwen.....
|
wat had je dan verwacht?
|
anders, namelijk;
sjeherazade maar ik vind iedereen uit het lijstje wel mooi |
:rolleyes:
|
Scala (y)
|
Avelon natuurlijk. Alhoewel ik liever op mijn dinnetje Dying Bride stem, maar ja, die komt nauwelijks meer op het forum :(
|
Biep :)
daarvan is me ook echt bijgebleven hoe ze eruit ziet en ik vind haar erg mooi. |
Citaat:
Het forum bestaat uit meer dan alleen Lifestyle.. En ik kan me goed voorstellen dat er zat mensen zijn die een forum is dit vermijden. |
Ik stem op monolo omdat ze op Tara Elders lijkt, en dus een prachtige hoofd heeft.
En ik vind dit een leuk alternatief, oppervlakkig, so what. Niet iedereen is genoemd, misschien niet fair, maar dat kan niet anders door technische beperkingen. En de mooisten zijn genoemd, dus is er geen probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat liekje al stemmen heeft, krijgt laura mijn stem :o
|
Citaat:
Nee.Ik stem op Marte. Staat ze erbij? |
M|st.
|
Jewel natuurlijk. :P
|