![]() |
Hunters
Potloodschets en turboshading in photoshop.
http://members.lycos.nl/physion/Finished/Hunters.jpg |
Die is heel mooi. Jij maakt heel vaak van die mooie tekeningen. :eek: :)
Maar het lijkt net of dat rechter mannetje een beetje labiel staat. |
Hij draagt dan ook een heel zwaar wapen :D
|
Vandaar. Hij keek al erg vermoeiend.
Hoelang doe je eigenlijk over zo'n potloodschets ? |
Damn.... Zwaar netjes (y)
|
heel moei, donker en mysterieus. (y)
|
Citaat:
|
leuk, alleen kan ik niet helemaal precies ontdekken wat t is...2 mensen ok, maar de onderkant van de tekening is wat rommelig..
ach wat zeur ik nou? hijs gewoon mooi :) |
LOF!
Alleen zijn de verschillende objecten in de tekening een beetje moeilijk te onderscheiden...zoals dat wapen wat die gozer draagt... |
(y)
|
Ik vind hem heel mooi, hoewel ik wel een beetje het idee hebt dat de achterste persoon tegen die boom aan staat ofzo... beetje houterig in elk geval.
|
Das mooi, hij staat ook tegen die boom aan :D
|
Citaat:
|
hij is great! Echt zupah :) Maarehm, om ff wat commentaar te leveren (als dat mag :P) ik vindt die bijkspieren niet mooi, het ziet er allemaal een beetje plat uit, als je begrijpt wat ik bedoel, en verder ja, misschien een beetje houterig maar da's al gezegd. Verder vindt ik hem heel mooi!
|
Citaat:
|
Erg mooi gedaan Captain (y)
Ik vind het kleurschema er goed bij passen...kweet niet precies waarom, maar het hoort er wel bij :P Alleen...lijtk het alsof de gozer geen voeten heeft...of ligt dat aan mij? :confused: |
Die vrouw staat op een verhoging, dus die gast zn voeten zijn daar ergens onder achter die stenen.
Tis een beetje onduidelijk om te zien, die verhoging heb ik zo gedaan omdat ik papier te kort kwam en die gast zn voeten dan zouden verdwijnen onderaan, nu spreekt het tenminste nog een beetje tot de verbeelding :P |
hij is wel goed maar hij komt erg onoverzichtelijk over. Al die kleine dingetjes die je tekent zijn moeilijk te onderscheiden van elkaar.
Ik weet niet precies waardoor het komt maar het duurde een tijdje voordat ik het wapen van die man kon zien. De anatomie van die vent kan beter en de rechterhand van die vrouw klopt ook niet echt, maar verder is ie goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |