![]() |
grote voeten!!!! aaaaaaah
hey ik heb hele grote voeten (maat 48,5) en ik heb best wel problemen om schoenen te kopen!!!!!
heeft iemand hier ook zoo n las van ?? weet iemand een paar winkels (in de buurt van rdam) om een beetje trendy hippe schoenen te kopen ??? |
ik heb maat 48 en heb niet echt moeite met schoenen te kopen, skateschoenen zijn altijd nog wel in maat 48 te krijgen :)
|
neej sorrie ik kan je nie helpen want ik heb ook altijd te kleine voeten?! :confused: whaha
*waarom reageer ik hierop?* |
okej king maar waaaaaar koop je die dan ???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hobbitton?
|
ik heb dat probleem ook, schoenen die ik mooi vind zijn geen probleem (skateschoenen) maar nu moet ik toch echt hele nette hebben voor t gala :( en das heel moeilijk..
|
Ach kleine voetjes (maat 35) is ook niet alles. Maar daar heb je niets aan.
(wat een nuttige reply, ik heb echt t idee dat ik iets toevoeg :o sorry) |
Citaat:
Die gasten hebben geeneens schoenen:p maareh ik heb wel grote voeten, (voor een meisje dan) maar problemen met schoenen kopen voor mij zijn vaak dat ze me maat niet meer hebben me maat is 39/40 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lord of the rings! lord of the rings! :D
okeej ff ontopic: geen idee waar je grote schoenen ken kopen :p |
neeh jullie helepen lekkr :(
|
lijkt t je niet beter om in zee te gaan leven..
:o |
Citaat:
|
sorry, kan je ook nie helpen, ik heb maat 43,5
|
Citaat:
|
koop geen lage schoenen als oldskool vans, ik heb maat 46 ongeveer en als je die dan bij een korte broek aanhebt is niet om aan te zien, model zoals |{ing heeft kan dan wel weer(osiris dacht ik)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
imo ;) |
Hmm ik heb maat 42...en ik vind het te groot en niet leuk.
|
Citaat:
|
ik vind 39/40 groot.
ik had liever 38 gehad, dat scheelt wel.... maarja, kben 1.73 duss:p |
Citaat:
ik heb maat 38/39 en ik ben 1.56 |
Citaat:
|
keb het delfde probleem, keej keb geen maat 48:p maar wel grote voeten voor een meiske.
weet iemand misschien of er winkels zijn in Arnhem waar ze gewoon trendy schoenen verkopen voor vrouwen? Want in Apeldoorn hebbie ze nie :( |
ik heb ook grote voeten.. voor een meisje dan
maar ik draag gewoon jongensschoenen, skateschoenen en dr martens enzo.. verder zijn er wel speciale winkels voor mensen met grote maten.. |
Citaat:
bij cinderella hebben ze steeds meer schoenen die t/m maat 43 gaan, en niet allemaal 300 gulden zijn :) |
tsja ik werk in een winkel voor grote maten voor jongens tot 52 en meisjes tot 46, maar die winkel zit in h'sum en in haarlem...wat ze daar hebben zijn converse(hele mooie),soort skateschoentjes,van die nike/puma gevallen die nu 'in' zijn, sportschoenen en nette schoenen.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |