![]() |
25 Februari in Pardiso Damien RICE en Cursive
2 geweldige acts, totaal andere muziek maar toch.
Damien Rice grote zaal -> singer-songwriter Cursive Kleine zaal. -> indie-rock/emo met cello check em out |
hm, cursive is vet. Spelen ze ook nog ergens anders??
|
Citaat:
weet ik nog niet, zodra ik het weet zal ik het hier posten. |
Moet ik dat kennen dan? lekker simpel
|
Citaat:
www.damienrice.com www.cursivearmy.com |
(y)
|
Damien Rice is wel mooi, jammer dat het publiek er doorheen moest praten op London Calling begin dit jaar. :|
|
cursive
ik kom |
Citaat:
|
damien rice, daar ga ik zeker heen
O is een geweldig album en zijn optreden op fabchannel is ook te gek, dus ik ga er zeker zijn |
Citaat:
|
kut, dan zit ik in Berlijn te chillen op et filmfestival.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cursive - present :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
02.25
Wed. Amsterdam, Holland Paradiso Small Hall 02.26 Thu. Groningen Vera UIEIA AAAAN HOOH. wow. Daar ga ik heen. <3 Niks niet rotterdam. Die datum is geschrapt denk ik. Vera heeft het nog niet op de site staan. Maar het staat op saddle-creek.com. |
cursive?
mmmm... curisve.... |
vandaag kaartjes voor damien rice gekocht
kga met m'n vader :cool: |
hmm, ik wil best naar cursive, maar das dan weer zo laat in de paradiso, naja, volgende keer beter.
|
je moet er wat voor over hebben.
|
Cursive vind ik overigens wel aardig interessant en leuk.
|
iemand twee kaartjes voor paradiso kopen?
|
Citaat:
|
...cursive.... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mmmm, Cursive.
Ze spelen toch ook nog in Vera? |
Citaat:
|
wat klote dat cursive pas begint om 22:45 in a'dam en om 23:00 in groningen. dat red ik dus niet met de trein
:( |
me neighter.. dan heeft het weinig zin om te gaan dus
|
suck ass (n)
|
nee het is goed dat ze zo laat spelen want dan kan ik zowel damien rice als cursive zien :p
|
iemand slaapplaats :rolleyes: ?
|
oh dan heeft het voor mij ook geen zin en ga ik dus ook niet..
|
als cursive nou vroeger had gespeeld...
tja. |
ja dat was ook het probleem bij The Fire theft.
Maarja voor die band had ik wel een dure taxirit over. |
paradiso naar station lopen is niet zo ver.
daarnaast jeugdherberg ook niet zo duur. en je moet er iets voor over hebben. |
damn, het was vet.
in t voorprogramma Josh Ritter. erg koel. khad em laatst bij RAM gezien en wilde em nog es goed beluisteren, stond ie opeens voor me neus (y) 1e nummer was wonderschoon. alleen kutpubliek dat er door loopt te lullen (n) wel grappig dat toen ie z'n gitaar ontplugde en niet meer door de mic zong, het wél stil was, en je door de hele zaal hoorde 'shhh'. ik stond zowat voor em dus kon t goed horen. leuk hoe ie t hele optreden met een smile op z'n gezicht stond te spelen, dat ie t echt geweldig vondt. cdtje van em gekocht. damien rice: damn, erg goed. die band is zó muzikaal, steeds die balans tussen ingetogen en uitbundig. en die lisa wat kan die zingen :eek: en samen met de stem van damien, wat een combinatie. de celliste kon er ook wat van, ook de drummer. bassist vulde t mooi fnctioneel in. super. dat allerlaatste, van band had van mij niet gehoeven. cursive: kwam die kleine zaal binnen, ze begonnen met zo ongeveer t enige nummer dat ik 'echt ken en daarna had ik zoiets van 'tis wel mooi geweest'. naar huis gegaan. zeer prettige avond (y) |
het was inderdaad super, die praatlui HET IS GEEN CAFE
omschakeling naar cursive was wel ff raar, maar toen ik er eenmaal in zat was dat ook vet. ik heb cursive soundboard opgenomen dus das ook diekke shizzle. |
Citaat:
|
ik heb erover gedacht om DR en JR op te nemen, maar ik wilde genieten :). Daarnaast dat gelul had toch verkloot..
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |