![]() |
Sam-sara [3]
Zittend aan het strand
en kijkend naar de golven door een groot geluk bedolven is er nu geen tij en ons bevrijdt de zee die zichzelf net leegdronk en daarin toen verzonk waaruit zij is ontstaan je voeten smelten in het zand en we branden in de zon plots weten dat het nooit begon en het daarom ook nooit eindigt Poëtisch gezien wat minder vind ik persoonlijk maar hier zit dan wel weer een diepere boodschap in. Iemand waardere het? |
3e regel van 2e en 3e strofe vind ik iets te gerijmd. Verder leuk gedaan, maar ik denk niet dat ik die diepere boodschap zie, wat is het, als ik vragen mag?
|
Schrijf je jouw gedichten voor een gefingeerde liefde of is er een een geliefde die je niet kan of durft te benaderen? Er hangt iets mystieks rond jouw gedichten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er valt niets te verliezen,toch? |
Citaat:
|
Ik vind dit gedicht wat minder; ik kan het ritme niet vinden. De verwoording vind ik wel sterk, en de inhoud spreekt mij aan, maar ik vind het niet echt lekker weglezen. Ook de slotzin vind ik niet echt goed; die is mijns inziens niet echt pakkend, en er 'mist' nog iets, zo lijkt het.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |