![]() |
niet aangenomen
ik had me eigen ingeschreven op 1 school op de rooi pannen.
maar uiteindelijk heb ik gisteren een brief gekregen dat ik niet ben aangenomen. Ik weet nou niet wat ik moet doen want hier zijn verders geen scholen voor toerisme en recreatie en volgens mij is er haast geen tijd meer om je ergens anders in te schrijven?? maar anders wou ik graag horeca doen wie kan mij advies geven alvast bedankt. |
inschrijven voor volgend jaar?
Volgens mij kan dat zelfs nog tot het einde van de zomervakantie, maar het is natuurlijk wel het handigst als je snel een andere school zoekt met zo'n opleiding. |
Voor HBO en WO geldt in ieder geval nog dat je je tot eind augustus kunt inschrijven. Nu kan het zeker nog, zelf heb ik me ook nog niet ingeschreven voor een studie. Wat Stufi betreft is het wel raadzaam om je tijdig op te geven, voor 1 juni dacht ik.
|
Je kan je nog vet lang inschrijven. Mensen bij mij vorig jaar die hadden zich pas in augustus/september ingeschreven. En die zitten nou ook gewoon allemaal op school.
Op 1 na die kon geen leuke opleiding vinden (2 geprobeert) dus die gaat dit jaar weer naar school |
Denk dat het van de school afhangt of je je nog kunt inschrijven. Ga je eigenlijk HBO of MBO doen? Ik weet wel dat er in ieder geval een mtro is in apeldoorn rn velp maar ik weet niet of dat bij jou een beetje in de buurt is. Als je HBO gaat doen kun je naar de NHTV, Schoevers of naar hbo nederland www.hbonederland.nl
Wat is rooie pannen eigenlijk precies? |
Citaat:
|
wie gaat er WEL naar de rooi pannen dit jaar? ik ga daar vormgeven(handel) doen..
|
waarom ben je niet aangenomen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |