![]() |
Wat vind je sexy bij mannen/vrouwen?
Rood, leer, eyeliner?
Of juist roze, parels en een babydoll. Welke kleuren, vormen, accenten, bewegingen etc. |
Blond haar, bruine ogen, gespierd lijf, mooie gespierde rug.
Iets onschuldigs over zich hebbend.. mjam. |
Citaat:
en eenmooie navel, niet zo'n bolletje er op maar een kuiltje |
en een precies goede kont
niet zo'n uitgezakte, maar ook niet geen kont. gewoon precies goed, mooi gespierd |
Lippen.
|
Bruin, atletisch lichaam ;) (niet te), blond, beetje 'stoere' uitstraling maar hij moet ook iets liefs hebben
|
Citaat:
|
Lange wimpers.. echt zoo mooi, kan ik echt uren naar kijken :)
en mooie handen, niet van die kolenschoppen, ook geen pianohandjes maar iets cutes En sommige mannen stralen gewoon iets enorm geils uit :cool: |
En een smalle taille, met brede schouders.. Niet extreem overigens dat is weer enigszins enthousiast
|
grote mooie ogen en een sjaal
|
Rodina, 5 posts met eisen! :eek:
*bedroefd in hoekje wegkruip doet* |
Citaat:
Ook heel sexy mannen met vriendin :cool::evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grote ogen of contrasten...bijvoorbeeld blauwe ogen en donker haar of bruine ogen en blond haar :o
|
Citaat:
|
lange winpers en dan blauwe ogen. En als ie dan van die lachogen krijgt als ie lacht is het helemaal perfect. (snapt iemand dit nog?) Als ie lief lachje + mooie ogen heeft is zo cute
|
Citaat:
|
Citaat:
En lieve oogjes. En op de één of andere manier heb ik ook iets met neuzen :confused: |
Gespierde, sterke armen, mooie handen. Mooie kaaklijn. Zo'n streepje haar bij de navel. Een dag niet geschoren, oeh :o
|
Gespierd lichaam.
Mooie lippen. Geile handen. (zoals Rodien al beschreef) Lage broeken. (beetje nonchalant hangend) Sproetjes. En nog wat dingen onder de gordel. Sommige mannen kunnen ook heel geil roken. En intensief sportende mannen zijn ook geil, vooral als ze ruzie gaan maken! :p |
Ooh en een rug vind ik ook erg mooi, zo'n goed gevormde rug waar je eens flink je nagels in kunt zetten :o oef.
|
smalle schouders en eerder mager lichaam
uitgesproken gezichtstrekken, bv. duidelijke neus-kin liefst donkere haren verstrooid zijn lief lachen laatste is belangrijkste |
- Mooie lippen.
- Grote bruine ogen met lange wimpers. - Dik-donker haar. - Handen. - Lieve lach. Ik val op donker maar mijn vriendje is blond.:) |
(schuine) pony
iets dikkere lippen slank of een beetje gezet beetje klein/niet al te groot dik zwart omrande emo bril oldskool vans/allstars/retro sneakers/simpele skateschoenen gestreepte shirtjes asymetrische truitjes afzak truitjes leuk trainingsvestje coole bandshirtjes sommige tats/piercings heupbroeken levis type 1 sommige diesel broeken de meeste carhartt kleding wel rokjes pantys studsriemen wat make-up |
Nou mannen... waar blijft de rest?
|
wijde lage broek
sikje oldskool schoenen tattoos kunnnen heel sexy zijn. scherpe kaaklijn mooi lief haar en heldere ogen lieve lach en uitstraling zelfverzekerd [maar niet arrogant] mooie handen redelijk lang maar niet te |
Citaat:
|
:o
ik ben kieskeurig...dus ik heb er ook een paar gehad gelukkig :) |
Sexy zijn tuitlipjes
Maar niet van die gemaakte. T moet er wel natuurlijk uitzien. Alsof ze constant een pepermuntje voorin haar mond heeft, maar dan niet zo overdreven. Ja, er zijn zoveel dingen die wel sexy zijn, maar dit vond ik wel een originele... |
oja, en roken natuurlijk.
sommige mannen of vrouwen kunnen heel sexy roken. Mja, ik heb een of andere fixatie op de lippen denk ik... |
-Dikke lippen
-volle krullen -grote ogen -Pretoogjes à la Henk-jan Smits -een beetje shabby gekleed |
De lippen van Cottoncandy.
|
Citaat:
|
Citaat:
On topic: donkere ogen waarin je bijna jezelf kan zien <33 |
Citaat:
-mooie blauwe ogen -donker haar -sikje -normaal postuur -lang -streepje op buik -mooie armen, van die adrs die je duidelijk ziet :o -wijde kleding |
Citaat:
http://www.rtl.nl/components/shows/i...an_138x162.jpg (al kun je het op deze foto niet zien :p ) |
:mad: wat een poephoofd.
|
Citaat:
|
Nou, waarschijnlijk vinden die ogen het daar wel 'prettig'
[ha-ha woordgrapje] |
Citaat:
ik moet hier even om lachen ik zie je dit zeggen ofzo en zo boos kijken uh whateve rik moet slapen |
Citaat:
DIT http://www.epdeath.homestead.com/files/epd61.jpg zijn pretoogjes |
zagen we nou je ogen nog maar
|
-pretoogjes à la Kasper
pretoogjes glimmen dit zijn bijvoorbeeld in mindere mate ook pretoogjes http://www.members.lycos.nl/schotman.../gerrienik.jpg (en hier ben ik ook wel heel erg purr-schuim, Kasper ;) ) |
oké oké
bij zulke lievelijkheden leg ik mij neer en rutg: hou op met me uitlullen |
ik zie graag echte stoere mannen, liefst bebaard of besikt. Leren broeken zijn natuurlijk een must.
Zelfverzekerd en een ego zijn erg aantrekkelijk, rokend is sexy. Ik vind lange mannen 1.90< het mooist en dan moeten ze niet zo mager zijn, beetje vet mag wel. borsthaar moet er ook zijn. Gelukkig is die van mij bebaard, behaard, lang (2.06m), goed gebouwd, draagt leren broeken, rookt en is zelfverzekerd. THE MAN OF MY DREAMS ;) |
Citaat:
|
bah! bijna iedereen valt op spieren en ik ben een panlat :bloos: :evil:
Naief en Schattig zijn sexy, plagerig ook. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |