![]() |
Computer-kneus hier! HELP!
ontezettend stom, ik weet het. Maargoed. Komtie.
Als je een nieuwe computer koopt, zit er een toetsenbord bij, waarop de leestekenknopjes anders zitten. Nu hebben wij thuis opnieuw windows xp geinsalleerd, maar nu denkt de computer dat we ook nieuw toetsenbord hebben, terwijl dat niet zo is! Dus nu kan ik de tekens niet meer vinden haha, weet iemand hoe je dat goed krijgt? |
Ga naar Configuratiescherm ==> Toetsenbord ==> Taal ==> Toevoegen ==>> Kies 'Engels (Verenigde Staten).
Ik hoop dat dit werkt. :) |
als je winXP, heb geinstalleerd, en niets verandert, dan heb je als het goed is, op de taakbalk, ook ergens een 'taalbalk' ofzoiets, waarschijnlijk zie je dan een blauw blokje met 'NL' erin, als je dát ff veranderd ( er op klikken (miss 2x ?) en dan zoeken totdat je US of VS tegenkomt (amerikaanse toetsenbord indeling)
is het trouwens écht zo moeilijk om een goede topictitel te verzinnne? |
Citaat:
Configuratiescherm => Landinstellingen => Talen => Details. Haal eerst je oude toetsenbordindeling weg en voeg dan "Verenigde Staten - Internationaal" toe. |
Ik heb het al gevonden, heel eenvoudig,
Ctrl + Shift |
Citaat:
Anders om, anders zeurt windows (is wel logisch, j kunt natuurlijk niet typen als je geen toetsenbortindeling hebt...........) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |