![]() |
André Manuel.
Kent iemand hem??
Of is iemand een keer naar zijn show geweest?? En wat vond je er van? Ik een paar weken terug, ik zat vooraan, en dat heb ik geweten ook :D |
Nou, ik heb zijn naam gehoord en het klonk wel ok maar ik ben (nog) niet geweest. Ik zal eens kijken of ie hier nog speelt en of het me uitkomt, want ach, ik heb wel eens zin in iets nieuws.
|
Hij is wel heel erg grof hoor :p
|
ik ben laatst ook naar een voorstelling geweest en ik vond het wel lacheh... alleen was hij soms moeilijk te volgen. Dit was het eerste gedeelte van zijn voorstelling: (sleet)
Mijn dochter nooit een wildebras Ordentelijk en kuis Kwam potverdorie gisteren Met een Afrikaan in huis Een joekel van een neger In mijn dorp nog nooit gezien Drie ringen door zijn neus En een moslim bovendien Ze sprak: papa niet schrikken Hij is echt ontzettend lief En hup ze schiet naar boven Met die dealer en die dief Daar zit je dan als vader Ze mocht alles wat ze wou Drinken met de jongens Vingeren met een vrouw Je denkt dan die begrijpt het Dat ze vrij is om te gaan Komt dat ondankbare nest Met zo'n onderdrukker aan Praat me niet van liefde En hij houdt zoveel van mij Na de dertiende bevalling Is die roes gewis voorbij Mijn gristelijke meisje Zo keurig en beleefd En straks moet ik gaan vragen Of ze haar klitje nog wel heeft U moet me goed begrijpen Mijn dochter die is vrij Dan is het laatste wat je wil Toch die reinste slavernij Zal eens stevig met ze praten Van de boer en wat ie kent In de hand een roestig kromzwaard Dat zijn ze zo gewend Luister stiekum aan haar deur En het is er veel te stil Waarna ik binnenval en brul En of hij een glaasje cola wil Zit die jongen zacht te huilen Bij mijn dochtertje op bed Ach papa het is niet eerlijk Morgen wordt ie uitgezet Is het waar mijn kind wat spijtig Geef hem nog een laatste kus En papa de beroerdste niet Brengt Ama naar de bus Realist in hart en nieren Als het kan telt elk mens Weet je wat ik heb de tijd En zet hem zelf over de grens Hier wat centen voor de schrik En dan vlug terug naar af Voor een troostend lijntje coke Of wat bloemen op je graf En zie toch niet de integratie Als mislukt en een debacle Dit is niet meer dan de natuur En u was de zwakste schakel Tot ziens! |
Die voorstelling heb ik ook gezien. En toen zat ik dus vooraan, waar zat jij?? En betrok hij bij jou ook mensen uit het publiek??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |