![]() |
bf doet het niet lekker
ik heb een pentium 1,6 Ghz
256mb geheugen gf2 mx400 64mb videokaart nu zou battlefield 1942 het toch vloeiend moeten doen of niet? ik heb hem expres niet geupdate. weet iemand hoe het komt dat ie bij mij schockt? |
te hoge instellingen?
|
waarschijnlijk om dat de prestaties van je videokaart niet hoog genoeg zijn voor t spel bij te hoge instellingen
denk ik |
tja.. ik denk dat je een gf 4 nodig hebt..
als je het wel wilt gaan spelen moet je anders wat meer geheugen er bij kopen. |
idd bij een GF 2 MX 400 heb je niet veel kans dat hij soepel loopt..
|
gewoon de resolutie en andere tierelantijntjes omlaag gooien dan doet ie het wel goed verw8 ik (bots gebruiken btw mega veel geheugen dus online moet ie het bter doen dan single)
|
nee, dan zou hij het niet vloeiend moeten doen.
|
Een betere videokaart *gf 4 ti4200* en 256 ram geheugen erbij en dan loopt bf goed op jou pc.
|
BF is sowieso niet zo'n soepel spel...
die gf 2 mx 400 (ik dacht niet dat-dat bestond, maar kennelijk toch wel) is een beetje verouderd, maar moet BF zeker kunnen draaien. die 1.6 ghz is leuk, maar houd niet echt over. die 256 MB - doe daar wat aan, zou ik zeggen. 512 is veel soepeler, zeker als je XP draait. draai BF eens op het aller-aller-laagste (resolutie laag, details laag, bots laag, sound laag) en draai daarna alles één voor één een stapje omhoog. Zodra die weer hapert, ga je terug naar de instelling daaronder, en daar speel je dan mee. btw : effe je harddisk defragmenteren wil soms weleens helpen, zeker bij BF en andere (grote) spellen. en ik heb vaak dat dingen stotteren als ik het geluid wat hoger zet (niet het volume, maar bv. 3d-sound ed.). heel vreemd. |
Citaat:
P3 900Mhz 128 SDmbram Geforce 2 MX 400 (jaja toevallig de zelfde:D) 64 MB ram dus hij zou het wel moeten doen hoor |
We gaan ervanuit dat de knul het mooi wil spelen :o
ik heb hem hier ook op mijn 1,2 gig + 32mb vid kaartje aardig vloeiend lopen, maar het grote geheel is visueel aan de onaantrekkelijke kant. |
Citaat:
|
allebei mijn cd's zijn gebroken :( :( :( :(
kmoet ea maar eens bellen voor nieuwe |
Citaat:
|
ik heb een:
P4 2.8 Ghz 512 mb RAM Ati Radeon 9700 pro Win Xp en dat baggerspel doet et niet eens! |
Citaat:
|
Doet BF1942 het überhaupt ooit vloeiend? Het is een echt goed spel, maar het mocht wel wat minder zwaar zijn.
|
Citaat:
Misschien speelt de ts dit spel ook alleen SP? |
Citaat:
|
of het kan natuurlijk ook zo zijn dat het ergens anders aanligt, dan de resourcevretende singleplayer.
you never can tell |
Met multiplayer is 512MB ddr wel aan te raden. Met maar 256MB en een Geforce FX 5600 128MB liep ie ook niet al te lekker, na 256 extra was dat ook opgelost ...
althans, mijn bevindingen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ligt dan waarschijnlijk ook aan jullie, want als ik naar servers zoek krijg ik makkelijk minstens 100 servers met een ping <80
|
Citaat:
|
Citaat:
specs: pentium 4 2.6 ghz 512 mb ati radeon 9000 dus hij zou het bij chaos ook moeten doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |