![]() |
al twee weken ongesteld dit wordt de derde week wat nu??
al twee weken ongesteld dit wordt de derde week, ik ben al een maand niet lekker moe en voel me duizelig, ik heb de pil nu wtwee keer doorgeslikt omdat ik stage loop heb ik geen zin om ongesteld te worden. ik heb hem vaker doorgeslikt maar heb dit nog nooit gehad dat ik nu opeens terwijl ik hem doorslik toch ongesteld ben en al twee weken lang
herkent iemand dit en weet eiamnd wat het kan zijn, ik durf niet zo snel naar de dokter want ik vind het verschrikkelijk eng :-( wie weet wat ze gaan doen |
trouwens het vrijen met me rviend doet ook erg pijn, misschien zou het een ontsteking kunnen zijn.. :bloos:
|
oh sorry voor het posten ik zag dat er al een soortgelijke post gepost was,, maar ik zag dat mijn vraag toch iets anders was, want dat meisje was gestopt en ik heb hem dus al twee keer doorgeslikt dus
|
Het enige goede advies wat ik je kan geven is toch naar de dokter gaan. Je vindt het misschien wel eng, maar de gevolgen kunnen nog veel enger zijn. De dokter helpt je er waarschijnlijk snel van af.
|
Ik heb precies hetzelfde ook gehad, heel vervelend, maar ik heb voordat ik naar de dokter ging, gewacht tot t einde van mn strip, en toen wel gestopt.. heel erg ongesteld geworden die stopweek, toen weer volgende strip begonnen, en t was weer over.
|
Soort van doorbraakbloeding, denk ik. Een optie is of deze strip afmaken en dan een stopweek houden of nu stoppen en nu een stopweek houden. Als dat niet helpt, zou ik toch even langs de dokter gaan. 't is eng, maar hij/zij krijgt wel vaker mensen met dat soort klachten. En je kunt altijd nog zeggen dat je het niet wilt, als je daar zit. Lang ongesteld zijn, pijn hebben bij het vrijen, onzekerheid over waar het van komt en wat het kan zijn, enz. is ook niet fijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |