![]() |
beyond good and evil
Ik heb het spel inmiddels 2 dagen en ben net uit de factory gekomen. Wat vind jij van het spel ?
Het doet mij best wel denken aan zelda. Qua manier van spelen en de vrijheid en bosses.. Graag meer meningen! |
tis grappige dat alles nederlands kan. best wel verfrissend en nog goed gedaan ook. ik had dat echt niet verwacht
|
Waar kan ik die pearldetector kopen ?
Ik heb de plaats gehoord.. maar kan em niet vinden.. Is dat ergens in het Pedestrian area ? |
Ja, als je een "City Pass" hebt, moet je naar die plek waar 2 Guards net als "Double H" staan en dan daar achter zit een winkeltje, daar moet je met een grote Walrus praten om de vakjes open te maken, daar kan je hem kopen, hij kost 3000 credits.
|
Ik heb em!
Zit nu in Slaughterhouse! |
Ik moet 'm nog installeren, op dit moment onvoldoende schijfruimte :(
|
De game is toch niet het meesterwerk geworden dat men had verwacht. Dus laat maar zitten voor nu, ik kopieer hem wel een keer.
|
Citaat:
|
Heb 'm net eventjes een tijdje gespeeld, best grappig ziet het eruit, alleen vreemd dat er zwarte balken boven en onder het scherm zitten en jammer dat de cameracontrol weer net zoals bij Prince op Persia Sands of Time nogal bagger is. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
memoriessssss =) Maarre, even ontopic ... dat dat spel nu maar snel es efkes in europa gereleased wordt op me cube, dan koop ik um ook nog wel =) |
Verneukte nieuwe tering ATI-drivers. Op onvoorspelbare momenten hangt alles en hoor ik een schelle piep uit mijn boxen. Met de oude is dit niet.. Het is gewoon een 9800PRO dus wat ze nou allemaal doen. Ik zou haast zeggen dat het aan mij ligt. Het spel zag er wel grappig uit en het is ook wel goed speelbaar. Helaas heb ik door die crashes al 3 keer het beginstuk gedaan en eigenlijk heb ik nu geen zin meer :<
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een AMD2100+, 512MB DDR333, SB Live! 1024, en een Radeon 9800PRO 128MB met de laatste Catalyst. M'n moederbord is een MSI Delta-ILSR. Maar ik hoor wel meer dat mensen crappy performance krijgen in games met de nieuwste games, Call of Duty crashtte zelfs op de VPU Recovery :> |
Kan misschien ook nog aan DirectX 9 liggen, aangezien die nog zwaar in de beta fase is. Verscheidene mensen hebben ook al lijnen in het scherm gemeld, dit is geen tearing van de textures, maar echt lijnen van polygonen zoals de bounding box bij Medal of Honor en in de menu's van Need for Speed : Underground.
Ik weet zelf zo snel ook niet waar het aan ligt, maar ik vermoed dus degelijk dat het iets mat DX9 heeft te maken. |
kwil em wel op de pc hebben, maar nou wil ik ff weten gebruik je bij de PC versie de muis voor de camera of staat die vast en kun je alles met een gamepad doen? (wat veel relaxter is!)?
|
ligt eraan, je kunt je gamepad gewoon instellen, maar ik moet zeggen dat ubi er een hele goede besturing van heeft weten te maken met toetsenbord en muis ..
|
Ha... ik heb 'm ook..
had ook ernstige problemen met dat 't beginstuk steeds crashte... dat heb ik opgelost door alle details op low te zetten en alle vink vakjes bijn advanced/compatability settings uit te zetten... en ik kan evt nog gaan proberen welke wel en niet maar dat boeit me eigk niet zo... 't ziet er erg leuk/mooi uit allemaal... alleen idd die camera... en ik ben al 2x ergens terecht gekomen waar ik niet meer uit kon (en das best irri) |
hij was leuk...
maar zoals 't was al zegt, ik heb 'm uit... en hij was dus ook erg kort... en 't open einde is iets TE onduidelijk... |
Weet iemand hoe je die passwords voor de twee computers in je firetower te weten kan komen?
|
eerst upt ie een oud topic en dan stelt ie een 'gamefaqs'-vraag :rolleyes: . (Kijk dus ff op www.gamefaqs.com
|
beetje snel uitgespeeld.................
|
Citaat:
Maar ik heb het antwoord al..:) Damn, wat heeft dit spel een kut-einde..en ik had best wat meer van het hele spel verwacht.. :( |
ik heb nog ff een vraagje over dit spel, als je hem uitgespeeld heb, kan je dan niet verder gaan met sidequests ofzo, want na de credits gaat ie gelijk terug naar het hoofdmenu en vandaaruit kan je alleen maar je saves voor het uitspelen laden of een nieuw spel beginnen.
|
Citaat:
voor je de ruimte ingaat alles regelen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh... Je moet bij de datum kijken om te zien of hij em upt....(denk dat het wel handig is om dat ff te melden aangezien je dat nog niet helemaal door hebt, anders zou je niet zo'n domme post maken...) |
Ik heb 'm een tijd terug op de XBox (uit)gespeeld. Vond 't wel een leuke game. Niet fantastich, maar speelde lekker weg. Wel wat kort (3 dagen een paar uur).
Ik zou 'm op de PC echter niet spelen, het is namelijk echt een typisch console-spelletje. |
Citaat:
|
ik dee er 15 en half uur over, ben niet echt snel door de levels gegaan ofzo, en toch had ik nog niet alle parels enzo gehaald.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |