![]() |
[TEK] opening's pagina!!
nou hiero weer een nieuwe van mij! :D
pencils/inks: Crisis colors: ikke http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=571857 c&c needed!!! |
dit is de shit, lijkt me
:cool: tip : meer schaduw over de stad / het ventje |
dank u dank u!!
:cool: |
Supercool! Heb jij dat serieus gemaakt? Echt heel vet!
ziet er goed uit! |
uh....ja dat heb ik serieus gemaakt! :D hehe...dank u! :P
|
Citaat:
|
Die zwarte achtergrond vind ik ook zonde, verder: (Y).
|
ik vinnem heel mooi, vooral dat glas
en die zwarte achtergrond vind ik juist wel mooi, t geeft een beetje echt zon "nachtelijke" koude en eenzame sfeer ofzo. maar dat is denk ik ook door de combinatie met het grijs. |
stoer :cool:
alleen de lijnen van de gebouwen (het perspectief zegmaar) lopen niet allemaal in dezelfde richting, waardoor sommige gebouwen scheef lijken te zijn. of hoort dat zo? |
Citaat:
maar ik vind m toch wel stoer :) en de coloring is goed :) |
Dope poep!
Kritiek: zwarte achtergrond is wel gaaf, alleen zouden er toch misschien wat sterretjes in moeten...ofzo En dat gebouw met de H erop is idd beetje scheef: beetje jammer... |
hij heeft alleen de coloring gedaan zegt ie aan het begin, dus een beetje flauw om hem daarop (perspectief en lijnvoering) te bekritiseren nietwaar?
|
Owja...had ik even over het hoofd gezien, maar toch blijf ik bij mijn gezeik over de zwarte lucht.
|
zwarte achtergrond vind ik ook een beetje jammer maar voor de rest mooi gekleurd. Als ik iets kleur wordt alles zo fel maar bij jou meer grauw en dat vind ik wel mooi, meer sfeer.
|
tof!
|
Is echt vet, mooi gedaan (y)
|
hehe...dank u allen! :D
maarre die zwarte lucht is dus ook nie van mij...het zit in de inks...de lucht was gewoon al helemaal zwart geinkt! :D |
Citaat:
het viel me gewoon op, vandaar dat ik het zei. (en ik had eroverheen gelezen dattie alleen de coloring had gedaan) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |