![]() |
Een meeting op Innercity???
Hi!
het is bijna zover nog 3 nachtjes slapen en dan lekker feesten! ik vroeg me af hebben jullie toevallig ook zin in een Meeting nou ik hoor het wel X-jes :D |
nogmaals: Wat is innercity?
|
Innercity is het grootste indoor party
met vele dj's zoals Dana Pavo Dj Tiesto Sven Vath en vele anderen 20 december in de RAI Amsterdam met 42.500 mensen :D |
Stuur ff een pm als er een beetje animo voor is, dan maak ik em ff sticky.
|
Citaat:
|
meisje ik ken me niet herinneren dat dana dit jaar komt..... :o (y)
vind het bij de weg ook jammer dat pavo en luna komen....of ze moeten allebij technoow set neerknallen (y) :evil: |
Citaat:
btw... had je dat niet ietsies eerder moeten regelen.. een meeting? |
Citaat:
doe ik ook niet hoor :rolleyes: |
Die meeting zal toch niet helemaal werken, want iedereen heeft weer een andere smaak en je bent toch met je eigen groep, dus die andere staan er dan toch zo bij van 'ja wat doen we hier'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar desalniettemin veel plezier met het uitgemolken worden op innercity (y) Ik ben BLIJ dat ik er niet te vinden zal zijn :D
|
Citaat:
|
Dappere helden dat jullie zijn. (y)
|
Citaat:
niks met dapper zijn te maken, alleen met anti-commercie en met minimale middelen maximaal genot produceren voor anderen. Dus iets doen voor mensen zonder dat je er zelf beter van wor. Zo´n feest als innercity is gericht op marketing en hoeveel geld kunnen we nu weer binnenhalen. Waar is de tijd gebleven dat dj´s plaatjes kwamen draaien tegen een onkostevergoeding, de bar niet onbetaalbaar was voor de gewone medemens en je niet je drankje bij je moest houden omdat mensen het nog zonde vonden van hun eigen dope om het in andermans drankje te gooien. fuck Kommercie, long live the freeparty! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meer dan de helft van de peeps die reageren gaat niet eens naar Innercity... Wtf doe je in dit topic dan? Ga op onzin rellen ofzo..
Een meeting zie ik niet zitten.. Ben al teveel aan het rondrennen van zaal naar zaal... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |