![]() |
jouw muzieksmaak
to seperate the good guys from the bad...
|
voor mij:
1. hardcore 2. punk(rock) 3. emo |
waarom heb je 1 punt 'metal' genoemd en een ander 'heavy metal'?
|
1. 60's Rock n Roll
2. Hardrock 3. Emo |
Okee, voordat ik ga stemmen, wil ik nou wel 's weten wat the fock "emo" is!
|
Anders: 1 Ik hou van mooie (pop) liedjes.Radiohead, Travis, Rufus Wainwright, zelfs Flip Kowlier. waar valt dat dan onder?
Eigenlijk vind ik ska,punk,rock'n'roll,blues,soul,folk,country en electro ook cool. Eigenlijk alles wat een beetje leuk klinkt. Ik doe niet moeilijk... |
Ik luister vooral veel naar:
Jaren 70 proto-punk Jaren 80 post-punk, new-wave en no-wave IDM Electro Techno Indietronics Jaren 90 Britpop Jaren 80/90 Indie Jaren 90 Postrock Dus mijn stem is blanco... (ik kan natuurlijk voor "anders" kiezen, maar omdat ik dit de sufste poll van 2003 vind heb ik zelfs daar geen zin in :| ) |
Citaat:
toch een redelijk verschil met bijv. heavy metal. ach ik hou ook alleen maar van maiden hoor :) |
geen volgorde
rock'n roll (jaren 50 tot nu) poppunk surf punk (verschillende subgenres) |
tekno, breakcore, Bleus en soul, elektro
|
Citaat:
zie bands als: texas is the reason, sensefield, get up kids, elliott |
1. Emo.
2. Punk(rock)/ hardcore. |
OK HET IS EEN KUTTOPIC NOU EN!
:( ik verveel me gewoon :( |
je verveelt je?
Hardcore Emo Oor-verantwoordepop. |
als ik uit deze lijst kies: punk(rock), maar mijn muzieksmaak is toch net iets te breed om 1 lijstje te bevatten :p....
|
indie
emo post-rock post-core deathmetal blackmetal trashmetal grind numetal relapsecore :p jazzcore idm dnb en alles wat daar een beetje tussenin hangt, momenteel veel Motorpsycho, Mother Tongue en Dreadnought en dat valt volgens mij onder geeneen van mn genoemde genres. :p |
1 aankruisen is wel errrg weinig he?
punk(rock), ska, metal, drum 'n bass, jaren '60 rock en roll, gabber, elektro, hardcore (in beide opzichten) |
Citaat:
|
Citaat:
het is rottig te omschrijven maar zo lijken punk en hardcore ook vaak op elkaar en heeft hardcore soms ook wat metal raakvlakken |
Citaat:
|
In welk genre zouden jullie Soulwax plaatsen dan?
|
lammebelgen-Oor-core
|
ja voor soulwax heb ik geen hokje gemaakt
hardrock kan bij heavy metal. en soulwax kan bij rock. |
1 indie, emo , hardcore , metal
2 drum n bass , breakcore , idm , jazz , punkrock |
fok kan ik niet meerdere hokjes aanklikken
|
Citaat:
|
Ik mis de optie 'Nederlandstalig'
|
Eigenlijk kan ik alles behalve de meeste top 40 hits, r&b,trance, gabber en house van dit lijstje wel waarderen, beetje lastige poll, hehe.
|
anders:....hysterische vrouwen! :) heerlijk!
|
indierock. en dat is lekker breed.
|
Anders, nl: al het bovengaande en wat er niet is vermeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. punk(rock)
2. metal (voornamelijk death en thrash) 3. ska(punk) hardcore niet echt.... op Soia na....veel meer ken ik ook niet |
Citaat:
|
Citaat:
Ah shlagers. Daar hou ik niet van :D. |
1. undaground hiphop
2. triphop 3. hardcore en d&b/jungle, funk en jazz komt hier heeeeel ietsje onder |
Anders, nml: rock, gothic, industrial, metal, pop, emo, enz enz
|
Vooral grunge, punkrock en hardrock :)
|
andersss dan maar in de zin van alles
|
-rock
-punk -hardcore -techno -lounge -(oldskool) rap -sommige pop -klassiek -(sommige) jazz |
ik heb emo aangeklikt
kon je meer dan 1 aanklikken? :( nou goed, ik luister naar: 80's pop emo punkrock hardcore indie hardrock (nu)metal jazz klassiek |
Punk, hardcore (de uit punk voortgekomen variant; absoluut niet die kut computer herrie), ska, emo (zowel supersofte popemo (Dashboard, SDRE etc) als harde emocore (From Autumn to Ashes, Boysetsfire etc)), poppunk en een heeeeeel klein beetje metal (Darkest Hour en daarmee houd het wel zo'n beetje op)
|
Citaat:
1. emo 2. hardcore ik zie emo meer als een afsplitsing van hardcore eigenlijk. |
Citaat:
|
ok, emo, hardcore, punk(rock), hardrock, rock en metal is wel wat ik zo ongeveer luister..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hardcore, Emo, Punk(/Ska), Drum&Bass, Hip Hop, Reggea, Crossover..
Vind niet echt dat de een beter is dan de ander, maar ligt net aan mijn stemming wat ik wil luisteren.. |
muziek met een gitaartje ( of 1, 2 ,3 4 :p ) erin kan ik wel waarderen.
en euh dnb, jungle, techno, tekno, goa, jazz, klassiek , lounge gedoetje, rap, hiphop etc. etc. BLAAT. eigenlijk vind ik nederlandstalig en R&B echt zwaar kut. zo beter? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |