![]() |
Shuttle Run Test
|
Ik trap 7 :o
|
trap 12 ik werd tweede :cool: (en daarna ging m'n conditie afschuwelijk achteruit..)
|
Jeetje, dat ik dat deed was minstens 3 jaren geleden.. Toen had ik eh 9-11? Weet het niet meer, daartussen geloof ik. Wel bovengemiddeld, maar ik heb geen idee wat ik nu zou halen.
- heb dus ook maar niet gestemd.. - |
Trap 8, toen stopte ik al omdat ik niet persé een dikke voldoende wilde halen. Khad toen een 7, mooi toch!
|
Trap 8 (in 5V, ik ben een meisje btw)
|
ik was heel slecht.....
trap 6,5 (kheb maar 6 gestemd).....dat was in 5V |
Citaat:
|
vorig jaar trap 5, maar die heb ik niet helemaal goed uit gelopen (hyperventilatie).
Het jaar ervoor had ik trap 10 (ik doe maar niet mee aan de poll, omdat het niet helemaal eerlijk is.) |
bij ons ging ie trouwens niet hoger dan 15
|
Citaat:
@Dukko: dan had je een behoorlijk oude versie :). |
Ik weet niet meer precies, vorig jaar in de 4e had ik een 10 (geen idee welke trap dat is) en dit jaar mochten we in de 5e maar tot trap 12 (die redde ik ook)
|
Citaat:
|
Trap 9 1/2 Vorig jaar had ik trap 7 dus ik ben wel blij :o
|
Ik heb vorig jaar trap 16 gelopen, was ik wel een beetje trots op eigenlijk...
|
Trap 9, maar dat is wel een jaar of twee geleden. Verder heb ik
het niet meer gedaan, dus. :o |
10 is het hoogste dat ik gehaald heb..
|
Elf.
|
Ik zou het niet meer weten.
|
Nog nooit gelopen.
|
Trap 5 gok ik :o
|
Er is niet één shuttle run test, hier zijn verschillende ''versies'' van. Zo heb ik op school een gelopen waar ik trap 11 haalde, en op mn sportschool haalde ik trap 8. Dat was dan ook de senior.
|
trap 9 :o
ik keer hoor, de rest liep ik trap 7.. had nooit zo zin... hardlopen is saai :/ |
trap 9 is het hoogste, 6,5 het laagst
|
Trap 5... :o
|
trap 8, meisje
|
ik liep tot trap 16 en toen was het bandje afgelopen
|
trap 9, alleen dit jaar bleef ik op 7.5 hangen.
|
Nooit gedaan
|
een keer trap 1 gehaald (losse veter 8)) en een tijd rond de 3 gezeten...
heel lastig is je kniebanden scheuren en daarna je pols breken...daar gaat je conditie behoorlijk van achteruit :cool: |
Ik moet 'm nog steeds inhalen van vorig jaar :o
|
trap 12, vond ik wel netjes van mezelf, aangezien ik meer in de kantine zit dan op het voetbalveld sta...
|
Ik weet niet meer wat voor trap ik had, maar in de vijfde had ik een 10 :cool:
|
Ik heb ooit een keer het bandje uitgelopen en sinds die tijd vonden mijn gymleraren het niet nodig dat ik het nog een keer deed :cool:
|
Citaat:
|
Trap 5, maar dat kwam door beginnende chondropatie patellae
|
ik haatte dat :o kwam nooit verder dan 5 / 5.5.
|
Mijn record is trap 5 in de brugklas, daarna werd het steeds minder en mocht ik hem op een gegeven moment niet meer lopen.
|
Trap 13 is bij mij het hoogst :)
|
trap 18 bij Hapkido
|
Volgens mij heb ik een andere gdaan, want ik had trap 7 en was daarmee ongeveer gemiddeld, en hier heeft iedereen veel hoger...
|
trap 17 dacht ik, maar toen was ik ook helemaal in topconditie.. ik denk dat ik nu niet verder zou komen als trap 6 oid. echt jammer (n)
|
Pff, geen idee welke het precies was (iets van 8 jaar geleden voor 't laatst gedaan ofzo) maar kwam vrij ver, fietste ook 32km/dag dus dan ontwikkel je een aardig uithoudingsvermogen.
|
Eerste keer trap 7, tweede keer trap 5 (en een beoordeling van een 6, want ik ben een meisje en die kregen er een punt bij :D).
Ik haat het, ben lui en ik heb slechte knieën.. |
is alweer tijd geleden dat ik die heb gelopen, maar meestal kwam ik niet verder als trap 5, dan wassut een voldoende en kapte ik dr mee.
mja geen conditie neej :) |
trap 8 1/2 dus ik heb maar 9 ingevuld :)
|
Citaat:
heb zelf ergens in trap 8 gelopen maar 15..20 zelfs..bij onns liepen de toppers 12 :S |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed ik denk dat de mensen met matige resultaten hier minder snel posten, daarom is die polluitslag vertekend. Bij ons was het gemiddelde 9 ofzo maar we hadden echt een super sportieve klas, alhoewel er ook meisjes waren die 5 haalden :) |
12,5
Ik wil de volgende keer hoger halen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |