![]() |
Aankomende concerten
Naar welke concerten ga je de komende tijd?
Ik wou eigelijk naar Give Up The Ghost deze zaterdag, maar ik kan niet :( Zelfde geldt voor de Dropkick Murphys en The Suicide Machines in februari. Maar wel in de planning staan: -The Real McKenzies/Beans 22 jan Melkweg, Amsterdam -Sick of it All/Bleeding Through/Most Precious Blood 3 feb Effenaar, Eindhoven -UK Subs 13 feb LVC, Leiden -Thrice/Vaux 14 feb Melkweg, Amsterdam -Anti-Flag/Heideroosjes/Pipedown 5 mrt 013, Tilburg -The Queers/The Mangees 12 mrt Goudvishal, Arnhem -The Offspring 19 mrt HMH, Amsterdam -Good Riddance 23 mrt Melkweg, Amsterdam -The Beatsteaks 28 mrt Melkweg, Amsterdam -Her Majesty's Birthday Hardcore party (met The Lawrence Arms) 30 apr W2, Den Bosch En weet iemand of DRI nou wel of niet komt in April? |
misschien hardcore iets in hengelo 26 dec als checkmate daar komt want ik snap t niet helemaal en heb geen zin om t na te vragen.
high&mighty en waxflowers in januarie ergens dj vadim, waxflowers en nog wat [art of listening tour] in januarie vast nog wel een x boemklatsch binnekort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga waarschijnlijk wel naar real mckenzies/the beans en good riddance
|
Citaat:
verder: A perfect circle 30 jan @ 013 Kraftwerk 27 maart @ HMH Arrow classic rock : BOWIE!!!!!! |
Citaat:
maarja geen geld voor :( :( komende concerten zijn: 19-3 luie hond ow shit ik vergeet alles zonder mn agenda :S verder nog ergens jablecna stava geloof ik en the offspring als het me lukt en standaard weer groezrock edit: echt een zielig lijstje zo, zal volgende keer ff naar mn agenda zoeken, daar staan ze allemaal in |
ik zou ook zeker naar de wereldrecordpoging punkbands in perron55 komen
|
Lacuna Coil in Tivoli
The Gathering in Paradiso *akoestisch* Anathema in Tivoli Hopelijk APC in de HMH, als dat nog *pieeeep* doorgaat. :( :( |
Good riddance @ melkweg
Raised fist @ patronaat Sick of it all @ melkweg Converge @ volta staan gepland voor 2004 |
Citaat:
Verder ga ik naar: GUTG zaterdag in arnhem Belle & Sebastian in maart in Tivoli Antiflag een keer in 013 Thrice in amsterdam bovenste twee zijn zeker, onderste twee zeer waarschijnlijk. Verder nog niks gepland. |
GUTG / uppercut/ last chance ennogeen. - zaterdag @ gvh
Verder nog niet écht iets gepland ofzo. Wil in februarie nog wel naar Sick Of It All. |
Hate Eternal + Dying Fetus+ Deeds Of Flesh + Prejudice
Do 8 januari 2004 Effenaar Arch Enemy + Stamping Ground Zo 29 februari 2004 Effenaar Die chimaira / morbid angel toestand in de 013. |
morgen wsl stillborn, mindtab en dreadlock pussy @ patronaat, verder nog niet echt plannen
|
Citaat:
cool :) ik ken ze ook daarom wil ik ze ook zien....ik weet niet of ik er heen ga als hun daar nou toch niet optreden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
jij moet lerares worden
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
in metropool, gratis entree!
|
Uppercut, Among The Living, Except Defeat en Checkmate gratis entree.
hm daar ga ik dan wel heen ja. |
Citaat:
|
Ik ga morgenavond naar de Brouwerij in Hengelo, daar is Return to reason.
|
Citaat:
|
Citaat:
Arch enemy en Stampin' ground zou een leuk verjaardags cadeautje zijn. :) |
Citaat:
|
20 dec
Give Up The Ghost support: Uppercut & World Collapse (Ger) & The Last Chance (Uk) 14 Feb Thrice en Vaux 7 Maart Appleseed Cast support: Lionheart Brothers |
Zeker:
15/2/2004 Long Beach Shortbus (!!) 19/2/2004 Suicide Machines (!!) Wellicht: 23/12/2003 Rollings 2/2/2004 SOIA 6/2/2004 Desmond Dekker Komt wel meer bij. Of niet. Dan niet. |
*wil wel naar KoRn en Slipknot*
|
morgen peter pan en wiseguy
zondag apers wereldrecord ding in venlo waarschijnlijk groezrock dikke kans |
Citaat:
|
? - Das Pop - Tivoli
10 januari - DeNiro, Laternpoll, Smash The Statues - Pakhuus Silvolde 14 februari - Thrice - Melkweg |
Volgende maand
22 jan - Anathema in Utrecht 30 jan - APC in Tilburg |
Citaat:
|
tot nu toe alleen Belle & Sebastian in maart.
|
Citaat:
|
cursive, nasum als ze nog in nl komen, azure ray, trashfest 3. En verder nog niks geplant.
|
- pink 18 maart (jaja, maar ik mag gratis met iemand mee :) )
- pinkpop (duurt nog lang :confused: ) - red hot chili peppers 16 juni verder nog even niks :| |
cursive
groezrock Hate Eternal + Dying Fetus effenaar chimaira + morbid angel 013 nasum? brand new?!?!?!!? thrice en vaux |
21 Dec - Xmass Metalfest (013
24 Dec - Waking the dead (goudvishall) 10 Jan - Nargaroth + Support (metropool) Nog niet officieel afgelast |
19 dec, epica -so what -gouda
21 dec x-mas metalfest - 013 - tilburg 9 jan - hate eternal e.a. - baroeg - rotterdam |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus nee, ken em zelf niet. |
Citaat:
dat is al lang afgelast :nono: |