![]() |
agressief -> irritant doen.
Hey,
Op school ben ik heel vaak heel erg agressief, dit reageer ik af door heel erg irritant te doen. Dan ga ik mensen omduwen of constant op hun arm tikken. Ik weet wel dat ze het op een gegeven moment niet meer leuk vinden, maar toch heb ik er dan wel lol in, en heb ik er later spijt van, maar ik kan het gewoon niet laten. Ik moet het gewoon van me afreageren dan. Vandaag bij economie zat er naast me een meisje, en duwe ik haar om met stoel en al:D, leek heel grappig opzich, ik zat helemaal in slappe lach, maar leraar was beetje boos, en zij ging ergens anders zitten. Nja, ik bedoel het echt niet gemeen ofzo..maar ik moet dan gewoon mn agressief kwijt. Iemand ervaringen en/of tips? xXx |
Citaat:
|
Leer jezelf in te houden op dat soort momenten, en/of jezelf
te uiten op een andere manier. Er zijn zat manieren om je te uiten, ook zonder daarbij anderen te irriteren ed. Makkelijker gezegd dan gedaan ws, maar zo gaat het meer fout dan goed lijkt me... |
ik denk wel dat dat ligt aan de fase waarin je zit...misshcien groei je erover heen..misschien ook niet. dat is aan jou. denk na voordat je iets gaat doen. reageer je erens anders op af. want ik kan me voorstellen dat dat meisje er geen plezier van had.
|
Ik zou inderdaad proberen je zoveel mogelijk in te houden op school al lijkt dat me ontzettend vervelend.
Maar ga op zoek naar een manier om je agressie te kunnen uiten maar niet tenkoste van andere mensen. Probeer het op school in te houden, en ga na schooltijd bijvoorbeeld naar een sportschool en gooi het er daar allemaal uit. |
Ga op een sport ofzo (niet lullig bedoelt)...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit op waterpolo en daar kan ik mijn 'agressie' over het algemeen ook prima in kwijt, net als dat ik dat in wedstrijdzwemmen en handbal ook kon. |
Citaat:
|
uhm, ik zou me proberen in te houden, als je een keer de verkeerde tegenkomt word het nog lastig :p
|
niets van aantrekken, gaat gewoon over (dat was tenminste bij mij ook)
|
Citaat:
maar...als je er van af wilt, waarom maak je dan geen tijd? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |