![]() |
[tekening]een... nogal mannelijke vrouw
http://im1.shutterfly.com/procserv/4...a1870000001610
mja... even een andere houding uitproberen, ze zit op dr knieën maar dat zie je niet :/ ze is nog niet helemaal af maar dr kloppen vast veel dingen niet :) (buiten dat ze erg breed is voor een vrouw ;) ) de scanner is nogal onduidelijk.. zeg het maar..? |
Haar linkerarm (voor ons rechts) is gespierder dan haar rechterarm. En haar rechterborst (voor ons links) valt een beetje raar. Alsof ze op haar linkerzij ligt.
En ik vind haar hoofd vrij klein, maar dat kan natuurlijk. |
Ik vind haar pols erg dun voor zo'n breed iemand.
En hoor je niet haar voet ofzo te zien als ze zo zit? Verder vind ik het gezicht erg mooi! |
Ik vind 'm...eng :eek:
Redenen waarom het een vrouw zou kunnen zijn: Errug slanke taille Lang golvend glanzend haar Lange nagels Brede heupen Redenen waarom het een man zou kunnen zijn: E.T. hoofd...(ET was een mannetje toch :o?) Gespierde bovenarmen Brede nek Borstspieren :confused: Conclusie: Buitenaards manwijf die met 1 blik kan doden en dr nagels moet knippen??? :confused: Nee, maar zonder gein dan...Simon heeft al een hoop dingen gezegd...maar wat zijn die dingen onder haar linker (voor ons rechts) oksel en linker arm? |
Citaat:
't lijkt me btw vrij duidelijk dat het haar lange gekrulde haar is :o Alhoewel het ook net kettingen lijken :s |
wahahaha :D ja ik zei toch dat het net een man is ;)
ik vind dr ook eng :D maar het was maar even een uitprobeersel ;) uhm.. ja wat jullie zeggen klopt allemaal, die dingen kloppen niet.. die dingen onder haar oksel zegmaar dat waren haar vlechten maar die zijn inmiddels al weg. je hoort inderdaad ook benen te zien maar die zitten onder dr rok, en dat zou je wel zien als je hele tekening onder mn scanner zou passen.. |
Citaat:
|
Deze tekening doet me denken aan het classicisme.
Je zou misschien de taille wat breder kunnen maken en haar boven benen wat smaller. |
Citaat:
|
Citaat:
|
recherarm klopt niet, alsod der schouder uit de kom is...
het is in mijn ogen niet heel bijzonder |
ik vind m echt lelijk... sorry.
|
Citaat:
Ja, "nieuwe" avatar...hij is hetzelfde als m'n ouwe, maar dan zwart-wit getekend...:s |
Citaat:
|
ik vind hem wel wat hebben :)
veel dingen van de anatomie kloppen niet mee, maar goed, ik doe het je niet na ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |