![]() |
Industrial
Lieve mensjes,
Ik houd van Darkwave en aanverwante muziekjes en vind dat ik te weinig Industrial heb. Heeft iemand tips voor Industrial artiesten en/of nummers die ik eigenlijk gewoon MOET kennen en in mijn playlist hebben? Voornamelijk ben ik geinteresseerd in dansbare muziek en het mag tegen darkwave of electro aanzitten zolang het maar een beetje in de Industrial hoek zit. Bedankt! SounD |
Imminent Starvation
|
welke bands ken je al ?
|
Echte Industrial artiesten ken ik niet.
Vandaar mijn vraag.. Wat zijn aanraders? SounD |
Frontline Assembly, Project Pitchfork, Biopsy, Hocico, Suicide Commando, Funker Vogt.
|
Citaat:
|
VNV Nation wordt gezien als voorbeeld van industrial geloof ik
vberder nog : Tumor (een van mijn favo) Das Ich Blut Engel Suicide Commando |
Covenant (Y)
VNV Nation (Y) Nine Inch Nails (Y) Apoptygma Berzerk (Y) Feindflug (Y) |
skinny puppy natuurlijk!
|
Android Lust natuurlijk :D
|
Citaat:
maar dan zijn dingen best wel snel industrial als ik er aandachtig naar ga luisteren :p |
razed in black
asp girls under glass gravity kills l'ame immortelle stabbing westward terminal choice |
Citaat:
|
En eigenlijk vraag ik me af wat iedereen zo goed vindt aan vnv nation. Ik vind ze slecht.
|
Citaat:
bweh, wat een stomme post is dit. |
Fear Factory heeft zeker industrial invloeden. ;)
|
Citaat:
hoe weet ik dat :eek: |
Project Pitchfork
VNV Nation (wel! :p ) Angels & Agony Mesh The Cruxshadows (naja, meer.. gothic?) Suicide Commando |
Citaat:
en angels&agony industrial? |
Citaat:
|
wat is EBM dan.
|
Citaat:
Misschien vind je Wolfsheim ook wel leuk :) |
pain vink wel vet
maar kweetnie of dat nou echt industrial is, wel btje denk |
Wat me opvalt is dat er veel artiesten genoemd worden zoals Suicide Commando en VnV Nation, die ik allemaal als Darkwave heb leren kennen.
Is kennelijk minder makkelijk van elkaar te onderscheiden denk ik. VNV Nation en Covenant zijn vaak vrij melodieus en licht. Misschien dat mijn moeder dat nog zou kunnen waarderen, ik zoek meer harder industrieel en ranzig materiaal dat Wumpscut en Feindflug nog voorbijstreeft misschien wel.. Dansbaar , maar dat mijn moeder het takkeherrie vind. :evil: Bedankt alvast voor de reacties. Nieuwe zijn nog steeds welkom. SounD |
Citaat:
Combichrist (credits to eXo) This Morn Omina (sommig spul) |
Citaat:
En VNV is meer electro dan industrial. Het maakt ook niet zoveel uit, het blijft toch ver buiten mijn smaak liggen. 10 januari speelt de Skeletal Family ergens in België.. Daar moet ik echt heen. |
Citaat:
Helaas zal ik er niet zijn want dan zit ik midden in m'n blok (n) . |
Ministry
|
syth-etik
config.sys imminent asche noisex winterkälte mono no aware morgenstern p.a.l converter somatic responses sonar hypnoskull etc,enz.. |
Citaat:
bedoel je niet gewoon noise?? wumpscut is namelijk noise op een aantal numemrs na |
Citaat:
|
Citaat:
|
wumpscut noise ja
iig een aantal nummer krieg is zeker nummer |
Citaat:
|
Wumpscut is veel luisterbaarder dan noise :p
|
Citaat:
|
nou sorry dan heb ik ut verkeerd
en nee dat betekend niet dat ik geen noise luister want dat doe ik wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
overigens weinig industrieel te vinden daar.... wat deed je er eigenlijk? :) |
Citaat:
kreeg het linkje geloof ik ooit van terry. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Industrial: Ministry, KMFDM und sofort |
Bedankt allemaal voor de reacties.
Ik denk dat ik nu even voort kan met artiesten. Als er iemand nog denk dat er echt een nummer is dat ik gewoon moet hebben of een artiest die nog niet genoemd is, dan lees ik dat graag. SounD |
Citaat:
www.digitalhardcore.com |
monolith <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |